Team Leader Customer Care

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    • Să fii absolvent de studii superioare;
    • Să ai experiență profesională în domeniul customer service și/sau people management minim 1 an;
    • Să ai abilități excelente de comunicare și negociere, orientat pe aspecte de people development, leadership si motivare profesională;
    • Să ai abilități de organizare și prioritizare;
    • Să ai profil puternic orientat către rezultat și eficiență, dar în egală masură un leader și un jucător de echipă;
    • Să fii orientat către auto-dezvoltare profesională, optimist, obiectiv, pozitiv;
    • Să ai abilități de susținere prezentari, cunoștințe Excel și limba engleză.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    • Să urmărești zilnic activitatea personalului și să te asiguri că aceștia îndeplinesc toate obiectivele și respectă standardele de calitate stabilite;
    • Să realizezi, evaluezi și raportezi rezultatele echipei, fiind focusat pe perfecționarea și instruirea subordonaților din punct de vedere profesional, la solicitarea superiorului ierarhic;
    • Să creezi o cultură și o echipă performantă prin setarea obiectivelor de performanță, prin susținerea individuală de oferire feedback și aplicarea măsurilor corective în situațiile de slabă performanță;
    • Să monitorizezi și acționezi lunar asupra rezultatelor individuale și de echipă; să implementezi soluții pentru a preveni impactul negativ în obiectivele de departament;
    • Să contribui la îmbunătățirea proceselor existente ținând cont de perspectiva clienților, beneficiile companiei și impactul în strategia companiei;
    • Să participi la recrutarea, selectarea și instruirea noilor angajați;
    • Să faci analize de capacitare a echipei pe fiecare proces și să te asiguri că are necesarul pentru desfașurarea eficientă a activitații;
    • Să răspunzi cu succes tuturor task-urilor primite și să respecți dead line-urile setate;
    • Să te asiguri că membrii echipei utilizează un ton-of voice profesional, indiferent de canalul de comunicare, adaptat valorilor companiei și identității de brand.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale;
    • Mediu de lucru plăcut într-o companie în continuă expansiune.