Executive Assistant with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Minim 6 luni experiență într-un rol similar; expriența în domeniul retail reprezintă avantaj;
    • Cunoștinte limba germană la nivel avansat și limba engleză la nivel cel puțin mediu;
    • Buna cunoaștere a pachetului MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    • Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
    • Bune abilități de comunicare și lucrul atat individual, cat si in echipă.

    Responsabilitati

    • Oferirea de suport suport managerului direct în realizarea sarcinilor administrative, precum planificarea și organizarea întâlnirilor interne și externe, delegațiilor/evenimentelor, etc.;
    • Pregătirea prezentărilor/rapoartelor pentru ședințe/conferințe, atât naționale, cât și internaționale;
    • Realizarea și verificarea diverselor rapoarte conform solicitărilor primite;
    • Elaborarea și administrarea corespondenței și sigurarea transmiterii complete și corecte a documentelor către destinatarii adecvați.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (49)