Specialist Ofertare-Proiectare mobilier personalizat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Catoprest active.


Vezi toate job-urile Specialist Ofertare-Proiectare mobilier personalizat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Catoprest
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 15.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Atragem, identificam și selectăm cel mai potrivit candidat.

    CATOPREST oferă soluții de recrutare, oferind clienților săi servicii personalizate în funcție de specificul activității.
    CATOPREST a fost infiintata in anul 2009 pentru a oferi soluții care să permită companiilor din Romania să aibă acces la cei mai potriviți candidați din industria automotive, cea a serviciilor, precum si companii implicate in productie de serie, industria electronica, cosmetice, FMGC si industria maselor plastice.

    Cerinte

    - Minim 3 ani de experienta
    - Cunostinte avansate CAD
    - Cunostinte solide de proiectare mobiler (materiale, accesorii, solutii tehnice)
    - Capacitate de analiza tehnica financiara
    - Cunostinte de limba engleza/franceza/germana- avantaj
    - Cunostinte IMOS – avantaj

    Responsabilitati

    - Primeste si analizeaza dosarul de proiectare de la departamentul de vanzari;
    - Verifica prezenta tuturor documentelor necesare in dosar, in conformitate cu pagina de garda si solicita clarificari si completari daca este cazul
    - Cunoaste cerintele de calitate pentru materia prima si accesoriile utilizate si le foloseste eficient in proiectare
    - Lucreaza cu programul de proiectare IMOS pentru proiectarea mobilierului unicat
    - Realizeaza desene pentru proiectare si gaurire, stabileste consumul de materiale si accesorii necesare realizarii proiectului
    - Acorda consiliere tehnica in intocmirea ofertei pentru client
    - Organizeaza si arhiveaza proiectele si toate informatiile cu care lucreaza, astfel incat sa fie usor de accesat de catre colegii care folosesc aceste informatii
    - Participa la intalnirile cu arhitectii,vanzatori la stabilirea detaliilor tehnice din cadrul proiectului
    - Coordoneaza si raspunde de desfasurarea procesului de calculatie/ofertare pentru proiectul in lucru
    - Studiaza documentatia/cererea de oferta primita de la vanzator
    - Introduce articolele de ofertat in programul specializat
    - Solicita cererea de oferta de la achizitii/ furnizorii de materiale
    - Stabileste furnizorii de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor.
    - Realizeaza analiza comparativa a ofertelor primite de la furnizori.
    - Intocmeste liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari.
    - Intocmeste oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei sosite de la vanzator
    - Intocmeste documentatia de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte.
    - Transmite clarificarile pentru oferta predata.
    - Solicita clarificari( daca este cazul).
    - Intocmeste propuneri tehnice sau alte documente necesare pentru dosarul de oferta .
    - Evalueaza, monitorizeaza, sau asigura conformitatea cu standardele sau procedurile;
    - Coordoneaza si monitorizeaza desfasurarea lucrarilor in vederea finalizarii proiectelor conform cerintelor clientului
    - Cauta cele mai eficiente solutii tehnice (calitate-pret)
    - Stabileste solutiile tehnice impreuna cu furnizorii – executanti ai elementelor de design
    - Gaseste solutii pentru a reduce costurile si se asigura ca lucrarile sunt finalizate la termenele agreate.

    Alte informatii


    - Salariu motivant
    - Pachet servicii medicale
    - Lucru intr-un mediu placut si o echipa tanara si dinamica