Analist Cercetare Audienta TV si Radio

Angajator: Antena Group
Domeniu:
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Radio-Televiziune
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi

    Suntem echipa Antena Group. Venim zilnic la birou (sau mergem pe teren) cu entuziasm, cu placerea de a lucra cu colegii si cu dorinta de a oferi celor care ne urmaresc (la TV si in online) o stare de relaxare, de a se distra si informa evadand in universul creat de noi. Cele mai importante cifre pentru noi sunt cele de audienta.

    De la inceput ne-am dorit sa fim cei mai buni in ceea ce facem. Pentru asta trebuie sa fim in fiecare zi mai buni: sa experimentam, sa invatam din greseli si sa avem incredere in noi si in viitorul pe care il construim impreuna.


    In momentele importante ne mobilizam intotdeauna. Pentru noi nimic nu se compara cu satisfactia depasirii situatiilor “imposibile”. Ne place sa transformam imposibilul in posibil.


    Cerinte

    -Studii superioare (Sociologie, Matematica, Automatica);
    -Buna cunoastere a urmatoarelor aplicatii: Word, PowerPoint;
    -Cunostinte avansate Excel;
    -Softuri speciale de prelucrare date audiență (InfoSys, MasoR) – constituie un avantaj dar, nu o obligativitate;
    -Capacitatea de a invata rapid sa utilizeze soft-uri specifice cercetarii media;
    -Engleza conversational;
    -Abilitati analitice;
    -Flexibilitate in raport cu situatiile de lucru aparute;
    -Bucurie si dorinta de a invata lucruri noi;
    -Implicare si creativitate;
    -Experienta in domeniu ne-ar ajuta sa ne acomodam rapid, dar ne ajuta si un zambet mare in fiecare dimineata si deschidere si ablitatea de a invata lucruri noi😊

    Responsabilitati

    -Prelucrarea datelor de audienta si raportare;
    -Realizarea specificatiilor de prelucrare a datelor;
    -Completarea template-ului de raport cu datele prelucrate;
    -Verificarea corectitudinii datelor;
    -Verificarea corectitudinii graficelor (inclusiv titlurile, valorile, axele, ortografia, etc.);
    -Optimizarea proiectelor de cercetare in vederea automatizarii și eficientizarii rapoartelor;

    Pe baza cifrelor de audienta, realizarea de:
    -rapoarte de audienţă TV/radio zilnice, saptamanale
    -analize punctuale, la cerere sau studii interne ce presupun utilizarea mai multor surse de informare (date de audienta, cercetari calitative, desk research) ;
    -analize şi prelucrări de date obţinute cu alte softuri de prelucrare a datelor de cercetare;
    -prezentări conţinând date de audienţă şi informaţii din alte surse;
    -realizare newsletter cu date de cercetare;
    -participare activă la realizarea unor instrumente de cercetare (chestionare) împreună cu reprezentanti ai altor institute de cercetare.