Consilier vanzari & procesare comenzi

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    -Experienta in vanzari B2C si B2B: minimum 1 ani

    -Cunostinte limba engleza (mediu-avansat)

    -Limba maghiara este un avantaj

    -Abilitati operare PC

    -Minim 1 an experienta in campul muncii

    -Empatic,organizat, punctual

    Program: Luni – Vineri (08:30 – 17:00)

    Responsabilitati

    -Consilierea telefonica / scrisa a clientilor in alegerea produselor

    – Monitorizarea activitatii de vanzări (înregistrarea tuturor telefoanelor, mail-urilor, redactarea discutiilor, a cererilor de oferta primite, a ofertelor trimise)

    – Contactarea potentialilor clienti si trimiterea de prospecte catre acestia pe mail, urmarirea evolutiei fiecarui client contactat

    – Intocmirea si respectarea formularisticii, metodologiei si procedurii de vanzare la nivel de companie

    – Efectuarea calculatiilor
    – Redactarea ofertelor
    – Pastrarea legaturii si informarea clientului in legatura cu stadiile realizarii produselor sau serviciilor comandate si problemele aparute

    – Identificare de noi oportunitati de crestere / vanzari atat in Romania cat si in UNGARIA, Bulgaria, Serbia etc.

    Alte informatii

    Program: Luni – Vineri (08:30 – 17:00)

    Contract: perioada nedeterminata (3 luni proba)

    Se ofera:

    -Salariu fix + comision

    -Bonuri de masa

    -Telefon

    -Laptop

    -Asigurarea transportului din statia Berceni/decontare combustibil