MANAGER ACHIZITII

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nextgen Communications active.


Vezi toate job-urile MANAGER ACHIZITII active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Nextgen Communications
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.

    Cerinte

    Te invităm în echipa NextGen în calitate de Manager Achiziții

    Suntem o echipă dinamică în căutarea unui nou membru cu experiență în domeniul achizițiilor și cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.

    Candidatul ideal
     Excelente abilităţi de comunicare, prezentare si negociere;
     Limba engleză - nivel avansat;
     Experienta in achizitii
     Experienta in coordanarea unei echipe
     Aptitudini analitice, sinteză şi raportare;
     Orientarea către clientul intern
     Studii superioare economice sau tehnice;

    Responsabilitati

    • Coordoneaza activităţile de achiziţii, managementul contractelor şi a relaţiile comerciale cu furnizorii.
    • Raspunde de organizarea si conducerea echipei de achizitii si evalueaza si monitorizeaza performantele acesteia
    • Prospecteaza piata interna si pietele externe in vedere identificarii de noi parteneri
    • Colaborează cu departamentele din cadrul Companiei participând la definirea specificaţiilor pentru materialele/serviciile ce fac obiectul contractelor de achiziţii încheiate cu furnizorii.
    • Întocmeşte şi transmite RFI, RFP şi RFQ catre furnizori
    • Analizează şi evaluează ofertele furnizorilor şi participa la negocieri, în vederea clarificării termenelor contractuale.
    • Realizează activităţile de achiziţie servicii si produse în conformitate cu termenele si bugetele agreati
    • Negocieaza cele mai bune preturi si termene de livrare si plata
    • Reprezinta interesele comerciale ale companiei in relatia cu furnizoriii

    Alte informatii

    Compania oferă:
    o Salariu motivant
    o Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra partial în regim de telemuncă
    o Beneficii: tichete de masă, abonament servicii medicale, maşina de serviciu

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Ilfov, BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)