SPA MANAGER

Angajator: BACOLUX HOTELS
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 13.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Oferim angajaților noștri posibilitatea de a face parte dintr-o echipă și o companie în continuă dezvoltare, posibilitatea de a promova și de a se perfecționa.

    Prețuim echipa, potențialul fiecărui membru Bacolux Hotels și suntem deschiși la tot ce înseamnă nou. Dacă entuziasmul, zâmbetul și dorința de implicare te caracterizează, așteptăm CV-ul tău.

    Cerinte

    Calificare in Management si experienta de cel putin 3 ani in coordonarea- supervizarea unei echipe de cel putin 7 membri, in orice domeniu.
    Candidatul trebuie sa demonstreze o afinitate si o intelegere a conceptului wellness.

    Capacitatea de asigurare a resurselor si managerierea lor eficienta pentru o profitabilitate maxima si satisfactia deplina a oaspetilor sunt „un must” pentru ocuparea acestei pozitii. Candidatul ideal trebuie sa poata depasi toate provocarile unei asemenea pozitii intr-o locatie precum Baile Herculane- statiune balneoclimaterica in curs de refacere.

    Experienta pe un post de Spa Manager !!

    Responsabilitati

    - sa fie capabil sa detina controlul pe toate domeniile managementului de spa
    - sa fie mentor pentru staff
    - sa asigure conditii pentru satisfactia oaspetilor
    - sa managerieze spa-ul responsabil si profitabil
    - asigura o imagine a SPA-ului in linie cu fiecare decizie de Marketing
    - dezvolta si mentine proceduri eficiente de front desk pentru programari si comunicarea cu oaspetii
    - asigura o expunere de impact a zonei de retail si a intregului SPA, printr-o imagine consistenta si atractiva, care sa maximizeze vanzarile de produse
    - rezolva toate solicitarile oaspetilor si problemele lor si pregateste tot personalul pentru a putea raspunde acestor solicitari, pe primul plan fiind grija fata de client
    - capabil sa propuna si sa initieze strategii de crestere a nivelului de servire clienti, chiar la nivel de resort, si dupa aprobarea acestora sa le implementeze la nivelul spaului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Societatea asigura si pune la dispozitie oportunitati de formare profesionala, perfectionare continua si specializare.
    Pentru candidatii din afara localitatii/regiunii, se ofera cazare si masa pe perioada contractului.