Asistent Administrativ DARE, București/Iași/Brașov.

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Marketing
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 15 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ce urmărim să ai?
    - Cunoștiințe de limba Engleză nivel B2;
    - Competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, One Note), Outlook Mail;
    - Constituie un avantaj cunoștințe de operare Canva;
    - 6 luni- 1 an minim experienţă într-un domeniu similar;
    - Cunoștinte de operare a job board-urilor (LinkedIn, eJobs, BestJobs etc).

    Responsabilitati

    Misiunea ta va fi:
    - Identifici și administrezi canalele online de recrutare potrivite pentru posturile vacante și le validezi cu Comitetul;
    - Concepi și postezi anunțuri de recrutare împreună cu echipa Employer Branding;
    - Actualizezi informațiile cu privire la evenimentele organizate de VEO/DARE atât pe site-ul DARE, cât si pe mediile de socializare;
    - Administrezi și înregistrezi în baza de date CV-urile;
    - Raspunzi la întrebările care au ca sursă canalele de socializare;
    - Te implici activ în organizarea evenimentelor de recrutare;
    - Pregătești agenda administrativă pentru evenimentele offline

    Alte informatii


    Ce oferim?
    - Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
    - Benefit - platformă online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Training inițial specific activității desfășurate și procedurilor după care lucrăm;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă performantă și dinamică.