Asistent Administrativ DARE, București/Iași/Brașov.
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ DARE, București/Iași/Brașov. active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.10.2021 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Ce urmărim să ai?
- Cunoștiințe de limba Engleză nivel B2;
- Competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, One Note), Outlook Mail;
- Constituie un avantaj cunoștințe de operare Canva;
- 6 luni- 1 an minim experienţă într-un domeniu similar;
- Cunoștinte de operare a job board-urilor (LinkedIn, eJobs, BestJobs etc).
Misiunea ta va fi:
- Identifici și administrezi canalele online de recrutare potrivite pentru posturile vacante și le validezi cu Comitetul;
- Concepi și postezi anunțuri de recrutare împreună cu echipa Employer Branding;
- Actualizezi informațiile cu privire la evenimentele organizate de VEO/DARE atât pe site-ul DARE, cât si pe mediile de socializare;
- Administrezi și înregistrezi în baza de date CV-urile;
- Raspunzi la întrebările care au ca sursă canalele de socializare;
- Te implici activ în organizarea evenimentelor de recrutare;
- Pregătești agenda administrativă pentru evenimentele offline
Ce oferim?
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- Benefit - platformă online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
- Training inițial specific activității desfășurate și procedurilor după care lucrăm;
- Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă performantă și dinamică.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la