Asistent Manager IT

Angajator: KFC
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    KFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă peste 80 de restaurante în toată ţara, dintre care 30 în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.

    Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.
    Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.
    Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.
    Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.
    Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.

    Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!

    Cerinte

    • Experienta de munca de minimum 1 an ca Asistent Departament IT/ Asistent Manager IT;
    • Studii superioare in curs sau finalizate (reprezinta avantaj studiile superioare in legatura cu IT);
    • Cunostinte in tehnologiile hardware, software, networking;
    • Capacitatea de a reactiona prompt, de a analiza, diagnostica si rezolva probleme;
    • Atitudine focusata pe solutii si interesata sa duca la bun sfarsit indeplinirea unei sarcini;
    • Capacitatea de a gestiona timpul si de a prioritiza activitatile, astfel incat rezultatele obtinute sa fie cele asteptate;
    • Capacitatea de a gestiona documente, corespondenta specifica proiectelor IT/departamentului IT in romana si engleza.

    Responsabilitati

    • Gestionezi corespondenta si documentele vehiculate la nivelul departamentului IT, inclusiv arhivare;
    • Actualizezi bazele de date specifice departamentului IT;
    • Gestionezi documentatia necesara pentru plasarea de comenzi de echipamente IT si receptionarea acestora;
    • Gestionezi procesele de introducere a informatiilor specifice proceselor derulate in departamentul IT, in sistemele interne;
    • Gestionezi intrarile si iesirile de marfa sau echipamente sosite in service; comunici status clientilor interni;
    • Verifici devize, calendarul executiilor proiectelor sau interventiilor solicitate de beneficiar si realizate de furnizorii de servicii IT;
    • Monitorizezi proiecte IT in curs, identifici stadii de realizare plan vs realizat si comunici superiorului direct stadiul progresului.