Internal Communication and Employer Branding Specialist

Angajator: Jnnovate
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Marketing
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.09.2021

    Descriere rol
    #internalcommunication #employerbranding #engagement
    În acest rol, vei fi catalizatorul comunicării interne, precum și coordonatorul brandului de angajator Jpard, unde vei face parte dintr-o echipa situată în Cluj-Napoca, lucrând într-o metodologie agilă, unde echipa va împărtăși cele mai bune practici pentru a livra munca la timp și la standarde înalte de calitate.

    Locație
    On-site in Cluj-Napoca, Romania (possibility for unlimited work from home)
    Ce ne dorim de la tine
    Să participi direct și activ la definirea strategiei de comunicare internă și externă a brandului de angajator, în strânsă legătură cu obiectivele de afaceri ale companiei și politicile de resurse umane;
    Să coordonezi întreaga comunicare internă din companie;
    Să gestionezi toate canalele de comunicare externă, inclusive social media;
    Să ai propuneri și inițiativă, să implementezi acțiuni concrete de realizare a strategiei de EB; evaluând rezultatele obținute și căutând modalități de îmbunătățire;
    Să colaborezi îndeaproape cu stakeholder-ii din companie, în special recrutare și dezvoltare, dar și din operațiuni pentru implementarea unei imagini unitare de angajator, să dezvoltați proiecte comune și să le promovezi în cadrul companiei, monitorizând rezultatele;
    Să organizezi și participi la diferite evenimente interne și externe, să elaborezi materiale pentru reviste de specialitate si/sau online, cu obiectivul de îmbunătățire a imaginii externe de angajator a companiei;
    Să organizeazi acțiuni pentru tineri absolvenți, precum și campanii de promovare ca angajator în universități și licee; să gestioneazi programele de internship; să dezvolți parteneriate cu institutii relevante pentru activitatea de EB;
    Să implementezi și să te preocupe rezultatele și măsurile de îmbunătățire pentru programele / instrumentele de comunicare internă, dar și să oferi suport pentru studiile de satisfacție și angajament (engagement level) ori alte evenimente și programe interne pentru creșterea loialității și motivației salariaților.
    Să administrezi relațiile cu furnizorii si partenerii externi pentru implementarea programelor gestionate
    Să elaborezi și gestionezi rapoarte specifice activităților

    Cerințe
    Experiență specifică de minim 3 ani într-o organizație de dimensiune comparabilă; cunoașterea principiilor și a mecanismelor de dezvoltare a brandului de angajator;
    Studii superioare;
    Abilitati excelente de comunicare (verbal, scris), de organizare, de relaționare și networking, atât la nivel personal/echipă, cât și cu diverșii parteneri;
    Autonomie; persoană de acțiune, pro-activă, care să-și susțină opiniile; spirit pozitiv, cu grad mare de implicare în rezolvarea problemelor;
    Capacitatea demonstrată de a gestiona simultan mai multe priorități și proiecte, de a lucra într-un mediu rapid;
    Abilitatea de a gestiona și de a respecta termenele limită;
    Capacitatea dovedită de a se adapta continuu și de a învăța noi proceduri și programe;
    Abilități eficiente de negociere.

    Ce iti oferim
    Vei lucra cu oameni pasionați și profesioniști, într-un mediu de lucru prietenos, oferind o gamă largă de soluții pentru liderii industriei globale. Probabil cel mai bun lucru în a lucra la JPARD este să faceți parte dintr-un grup de oameni inteligenți, dedicați să-și desfășoare activitățile cu pasiune și responsabilitate. Oferim compensații competitive, un mediu de lucru flexibil, prietenos, în care îți vei putea dezvolta și găsi echilibrul personal.

    Te așeptăm!