Accountant & Reporting Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Accountant & Reporting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Cunoştinţe / cerinte:
     Absolvent studii universitare economice
     Cunoştinţe de contabilitate
     Cunoştinţe de operare pe calculator (Excel, Word, Access)
     Atenţie la detalii
     Bune aptitudini de comunicare şi relaţii personale
     Abilităţi de organizare
     Abilitatea de a lucra cu termen limită

    Abilităţi
     Atenţie la detalii
     Bune aptitudini de comunicare şi relaţii personale
     Persoana foarte bine organizată
     Abilitatea de a lucra cu termene limită
     Proactivitate

    Experienţă
     Experienţă în domeniul financiar - bancar

    Responsabilitati

     Control costuri: gestionează procesul lunar de raportare și verificare a costurilor, a rezultatelor actuale comparate cu costurile bugetate. Gestionează relația cu celelalte departamente din companie pentru a obține comentariile necesare analizei costurilor. Furnizează orice fel de rapoarte pentru analiza costurilor, solicitate de celelalte departamente din companie;
     Întocmeşte rapoarte financiare pentru Banca Naţională a României cu cel puţin 3 zile înainte de termenul legal pentru depunerea lor;
     Participă la întocmirea rapoartelor lunare pentru Grup în conformitate cu instrucţiunile primite de la superiorul ierarhic şi cu respectarea termenelor limită;
     Verificarea tranzacțiilor înregistrate în lună pentru conturile de cheltuilei și taxa pe valoare adaugată. Se asigură că înregistrarile sunt în concordanță cu manualul de costuri, cerințele de raportare statutară și procedurile interne. Trimite e-mailuri către persoanele responsabile, cu erorile identificate și se asigură că modificările au fost efectuate corect și la timp pentru raportarea către Grup;
     Verifica lunar replicarea tranzactiilor de tip reversare pe cele doua companii management si statutar;
     Întocmeşte jurnalele lunare statutare şi de management de venituri şi asigură înregistrarea lor în contabilitate cu respectarea termenelor limită;
     Prelucrează jurnalele lunare de casă extrase din Focus şi primite din Marea Britanie şi le înregistrează în contabilitate;
     Reconciliază lunar conturile aflate în aria de activitate. Întocmeşte şi arhivează jurnalele de contabilitate aferente, rapoartele şi situaţiile contabile care susţin soldurile conturilor;
     Gestionează comisionele deferabile acordate agenţilor şi le înregistrează in contabilitate;
     Procesează, verifică şi înregistrează lunar jurnalele de alocări de costuri primite din Marea Britanie, se asigură că obţine aprobările de la titularii de buget pentru aceste costuri înainte de înregistrare;
     Procesează, verifică şi înregistrează lunar ajustarile IFRS pentru veniturile şi provizioanele pentru contabilitatea de management;
     Realizează reconcilieri lunare între contul de profit si pierdere (P&L) statutar şi cel de management destinat raportării de grup, identifică erorile, le comunică persoanelor responsabile cu corecţia din cadrul departamentului, se asigură că erorile sunt corectate;
     Urmăreşte respectare politicilor şi procedurilor de contabilitate şi contribuie la îmbunătăţirea acestora şi la dezvoltarea unora noi;
     Comunică eficient cu celelalte departamente şi cu echipa de contabilitate şi raportare din Marea Britanie pentru obţinerea la timp a informaţiilor necesare;
     Participă activ la desfăşurarea proiectelor la nivel de departament;
     Întocmeşte alte rapoarte confom cu instrucţiunile primite de la superiorul ierarhic, în funcţie de necesităţile existente în cadrul departamentului financiar contabil.

    Alte informatii

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare, împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate.
    Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Acestea sunt calitatile pe care le cautam in acest moment pentru noul coleg care va face parte din companie.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. :)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (188)