Director Magazin (BEAUTY)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Docte Consulting active.


Vezi toate job-urile Director Magazin (BEAUTY) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Targu Mures
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienţă de minimum 1 an într-o poziţie similară sau o poziţie de supervisor vânzări.
    Cunoştinţe limbi străine: engleză, preferabil nivel mediu sau avansat.
    Competenţe în luarea deciziilor şi asumarea responsabilităţilor;
    Capacitate de analiză şi rezolvare a problemelor;
    Comunicare şi flexibilitate; personalitate energică, optimistă;
    Atenţie distributivă şi simţ pentru detalii semnificative;
    Dorinţă de a se dezvolta profesional şi de a dezvolta personalul din subordine;
    Capacitatea de a lucra în echipă şi de a delega;

    Responsabilitati

    Coordonează activitatea de vânzări pentru a realiza planul de vânzări zilnic şi lunar.
    Urmăreşte zilnic realizarea indicatorilor activităţii magazinului şi ia măsuri pentru atingerea valorilor cerute.
    Stabileşte obiective clare pentru organizarea activităţii în magazin; fixează echipei obiective individuale şi colective, în conformitate cu fişa postului.
    Propune şi implementează, cu avizul superiorilor, metode de supraveghere/ reducere a costurilor.
    Urmăreşte permanent activitatea competiţiei, informeaza periodic superiorii in legatura cu acest aspect
    Reprezinta compania in relatia cu autoritatile in cazul controalelor si asigura transmiterea in timp util a informatiilor catre departamentele abilitate
    Cunoaşte produsele din magazin şi participă la vânzarea acestora.
    Motivează şi coordonează echipa pentru aoferi clientului e experienta memorabila, menţine aspectul magazinului şi atitudinea personalului la standardele cerute de companie(comunicate cu ocazia angajarii si de fiecare data cand acestea se modifica).
    Organizează şedinţe cu personalul şi intalniri de evaluare a performanţelor, în condiţiile prevăzute de organizarea internă a societăţii.
    Încurajează munca in echipă, transmite entuziasm personalului.
    Participă la recrutarea, pregătirea şi dezvoltarea echipei de vânzări, pentru a îndeplini sarcinile necesare.
    Identifică nevoile de pregătire a personalului din subordine şi propune cursuri/ training-uri pentru satisfacerea acestora.
    Organizează orarul săptămânal şi acordarea de zile libere personalului.
    Încasează la casa de marcat, respecta procedurile companiei, legislaţia în vigoare şi isi asuma responsabilitatea pentru consecinţele ce pot apărea.
    Asigură desfăşurarea corectă şi promptă a activitaţii de încasare în magazin.
    Răspunde de controlul riguros al stocului, urmărind executarea procedurilor interne de control, inventariere şi securitate, participând activ la limitarea furturilor şi a produselor deteriorate.
    Asigură stocul optim pentru produsele din magazin, în conformitate cu vânzările şi politica societăţii.
    Organizează activitatea de recepţie, activitatea de transferuri, retururi
    Urmăreşte ca toate produsele să aibă preţuri, etichete corecte, alarme şi să fie dispuse în magazin conform regulilor de prezentare.
    Asigură şi menţine modul de prezentare al produselor în magazin, cât mai atractiv, respectând regulile companiei în acest sens.

    Alte informatii

    Clientul nostru este leader mondial pe piata produselor de beauty.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (168)