Specialist administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Humangest Group active.Vezi toate job-urile Specialist administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Humangest Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.
Cerinte
Experienta de minim 1 an pe un post similar
Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii
Cunostinte avansate de Excel
Nivel crescut de autonomie
Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de administrare pentru clienti multipli
Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiative
Responsabilitatile noului coleg:
Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind administrarea de personal
Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
Intocmirea si semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne
Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu procedurile aplicabile
Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Medicina Muncii
Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
Intocmeste rapoarte de intrari/iesiri privind angajatii
Gestioneaza procesul de comunicare in cadrul organizatiei
Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea altor departamente
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
APPLICATION SPECIALIST ERP Aplica fara CV | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (170) |
Raporteaza eroarea la