Specialist administrare personal

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Experienta de minim 1 an pe un post similar
    Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii
    Cunostinte avansate de Excel
    Nivel crescut de autonomie
    Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de administrare pentru clienti multipli
    Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
    Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
    Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
    Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiative

    Responsabilitati

    Responsabilitatile noului coleg:

    Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
    Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind administrarea de personal
    Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
    Intocmirea si semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne
    Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
    Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu procedurile aplicabile
    Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
    Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Medicina Muncii
    Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
    Intocmeste rapoarte de intrari/iesiri privind angajatii
    Gestioneaza procesul de comunicare in cadrul organizatiei
    Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea altor departamente