Customer Service Representative - Prahova

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative - Prahova active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Boldesti-Scaieni
  • Actualizat la: 01.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Limba engleză nivel mediu/avansat;
    - Experiență pe o poziție similară;
    - Cunoștinte bune operare PC;
    - Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;
    - Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;

    Responsabilitati

    - Introduce în programele specifice de producție comenzile primite de la Agenții de Vânzări și/sau clienți;
    - Verifică integralitatea datelor completate în formularele de comandă corespunzătoare modelelor noi
    - Verifică prețul din comandă cu price-list-ul agreat;
    - Verifică codurile de produs și se asigură că, în cazul neconcordanțelor, face modificările necesare în
    vederea execuției corecte a comenzii clientului;
    - Verifică la Departamentul de Aprovizionare stocul de materie primă, atât anterior comenzilor (în cazul
    forecasturilor oferite de client), cât și în cazul comenzilor repetitive (fără forecast) privind existența în stoc
    a materiilor prime necesare executării comenzilor;
    - Emite comenzi către Departamentul de Aprovizionare pentru materiile prime neexistente în stoc, în
    cantități suficiente;
    - Actualizează comenzile introducând feedback-ul obținut în urma executării comenzii (dacă au fost
    modificări cu privire la execuție și / sau îmbunătățiri la proces; probleme apărute pentru a fi rectificate
    înainte de repetarea comenzii);
    - Ține în permanent legătura cu agenții de vânzări și cu clienții pentru transmiterea rapidă a informațiilor necesare, atât către, cât și dinspre Departamentul de Producție;

    Alte informatii

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (483)