Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Service Representative - Prahova
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Customer Service Representative - Prahova active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2021 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Limba engleză nivel mediu/avansat;
- Experiență pe o poziție similară;
- Cunoștinte bune operare PC;
- Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;
- Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;
- Introduce în programele specifice de producție comenzile primite de la Agenții de Vânzări și/sau clienți;
- Verifică integralitatea datelor completate în formularele de comandă corespunzătoare modelelor noi
- Verifică prețul din comandă cu price-list-ul agreat;
- Verifică codurile de produs și se asigură că, în cazul neconcordanțelor, face modificările necesare în
vederea execuției corecte a comenzii clientului;
- Verifică la Departamentul de Aprovizionare stocul de materie primă, atât anterior comenzilor (în cazul
forecasturilor oferite de client), cât și în cazul comenzilor repetitive (fără forecast) privind existența în stoc
a materiilor prime necesare executării comenzilor;
- Emite comenzi către Departamentul de Aprovizionare pentru materiile prime neexistente în stoc, în
cantități suficiente;
- Actualizează comenzile introducând feedback-ul obținut în urma executării comenzii (dacă au fost
modificări cu privire la execuție și / sau îmbunătățiri la proces; probleme apărute pentru a fi rectificate
înainte de repetarea comenzii);
- Ține în permanent legătura cu agenții de vânzări și cu clienții pentru transmiterea rapidă a informațiilor necesare, atât către, cât și dinspre Departamentul de Producție;
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Telecommunications Specialist English - Remote Job Aplica fara CV | |
Client Advisor with Portuguese - Remote Aplica fara CV | |
Content Moderator Team Leader with Swedish-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (483) |
Raporteaza eroarea la