Customer Solutions Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Customer Solutions Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.08.2021 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
• Studii universitare finalizate
• Experienta in:
- Serviciu Clienți / sau Centrul de apeluri
- Lanțul de aprovizionare cu care se interactioneaza cu clienții
- Planificarea cererii și ofertei
- Distribuția / manipularea materialelor
- Vânzări și / sau marketing
• Cunostinte foarte bune SAP
• Engleza nivel mediu
• Cunostinte PC
• Abilitati excelente de comunicare, in scris si oral.
• Orientare catre clientul intern si extern
• Capacitate de a lucra cu termene limita
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor
• Organizare si disciplina
• Rezolva toate exceptiile in procesarea comenzilor prin interactiune functiunile implicate (NBS, Sales, Master Data, Contabilitate) si cu clientul
• Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzilor (inclusiv canal 14/Dolce Gusto)
• Contacteaza clientul sau contactul intern pentru a rezolva comenzile blocate în cadrul SLA/in timpul agreat
• Alinierea informațiilor despre materiale/produse cu client pentru a putea inregistra comanda fara erori
• Contacteaza clientul, atunci când este necesar, pentru a propune acțiuni de corectie/rezolvare/atenuare atunci cand nu este stoc sufficient pentru comanda
• Aplica corectia convenită cu clientul dacă pentru comenzile existente sau solicita Order Fulfilment Specialist sa aplice aceeasi actiune/corectie pentru comenzile viitoare
• Gestioneaza problemele de alocare stocuri care necesită un contact cu clienții gestionați
• Rezolva problemele de creare document livrare în colaborare cu celelalte functiuni (Order fulfilment, Logistica, NBS)
• Contacteaza clientul și propune o rezoluție în cazul unor probleme de transport referitoare la optimizarea încărcării, planificarea programării/zi livrare și întârzierea livrării
• Contacteaza clientul și propune o actiune/rezoluție în caz de probleme logistice (Warehouse) referitoare la Capacitatea depozitului și / sau Pick & Pack și probleme de încărcare
• Colaborează cu dept contabilitate/facturare în rezolvarea problemelor de facturare care necesită un contact cu clientul
• Este contactul principal pentru client pentru toate retururile și refuzurile
• Inregistreaza solicitărrile de retur și incidente de refuzu prin interacțiunea cu clienții
• Analizeaza motivele refuzurilor și contacteaza clienții pentru a propune acțiuni de atenuare a refuzurilor
• Se implica in gestionarea, monitorizarea și coordonarea distrugerii mărfurilor - când este necesar, cu logistica și furnizorii terți
• Utilizeaza metodologia de analiza a cauzei problemelor care afecteaza procesul pe care il gestioneaza pentru o analiza a cauzelor primare (root cause analysis)
• Asigura monitorizarea regulată a comenzilor deschise conform procedurilor si rutinelor standard de operare
• Optimizeaza comenzile din perspectiva eficientei logistice (camion intreg, palet intreg etc)
• Identificarea, analizarea și inițierea procesului de escaladare pe baza criteriilor de escaladare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Customer Services Senior Agent with Spanish Aplica fara CV | |
Customer Services Agent with Spanish Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (323) |
Raporteaza eroarea la