Receptionist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Accace Romania active.


Vezi toate job-urile Receptionist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    - Sa fii o persoana organizata, responsabila, orientata spre detalii, proactiva;
    - Sa ai studii superioare in curs sau finalizate, indiferent de specializare;
    - Sa detii cunostinte de operare MS Office la nivel basic;
    - Limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit);
    - Experienta in relatia si comunicarea cu furnizorii de bunuri si servicii;
    - Abilitate de prioritizare a sarcinilor;
    - Capacitate de a lucra in echipa si de a intelege mediul de lucru multinational;
    - Experienta anterioara pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Vei prelua si directiona apelurile telefonice;
    - Te vei ocupa de primirea vizitatorilor si vei anunta persoanele de contact din cadrul companiei;
    - Vei asigura protocolul in cadrul intalnirilor si vei verifica la inceputul/sfarsitul evenimentelor salile folosite;
    - Vei prelua, inregistra, distribui catre destinatari, indosaria si arhiva corespondenta si mesajele primite din partea furnizorilor, clientilor companiei etc.
    - Vei asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail etc.
    - Vei asigura inregistrarea/depunerea documentelor clientilor sau ale companiei la institutiile competente (ITM, ANAF si alte institutii ale statului, banci etc.), ridicarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea lor catre persoanele responsabile (o singura zi pe saptamana);
    - Vei asigura suportul administrativ pentru toate departamentele companiei ori de cate ori este nevoie.

    Alte informatii

    - Bonus anual in functie de performanta;
    - Tichete de masa;
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume;
    - Locatie centrala;
    - Concediu de studiu platit;
    - Zile extra de concediu de odihna;
    - Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe;
    - Ceai, cafea si fructe la birou;
    - Abonament Bookster;
    - Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional;
    - Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook - Accace Careers Romania - si fii parte din #accacelife!