Operational Process Designer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Operational Process Designer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    • Solide cunoștințe de principii, practici, tehnici și instrumente de analiză si proiectare a proceselor de afaceri urmând metodologia lean/six sigma
    • Înțelegerea proceselor, instrumentelor și tehnicilor de managementul schimbării
    • Cunoașterea metodologiilor de analiză a cauzei fundamentale
    • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală (vorbitor de limba engleză)
    • O abordare analitică și creativă cu atenție la detalii și abilitatea de a articula gânduri și soluții într-un mod logic
    • Excelente abilități de prezentare
    • Abilități avansate de operare PC (MS office), în special în programul Visio sau alte programe
    • Preferabil: acreditare în metodologia de îmbunătățire continuă a procesului – de exemplu „LEAN”, „Six Sigma”

    Responsabilitati

    • Vei analiza si vei evalua periodic procesele operationale in vederea imbunatatirii si optimizarii lor;
    • Vei propune modificari ale proceselor si vei urmari implementarea de controale, eficientizarea si automatizarea proceselor operationale intr-o maniera interdependenta;
    • Vei examina procesele din punct de vedere holistic pentru a înțelege impactul modificărilor acestora asupra oamenilor, a strategiei și operațiunilor generale de afaceri
    • Vei crea fluxuri de lucru pentru initiativele de schimbare alocate care afecteaza / modifica procese existente sau introduc procese noi;
    • Vei fi parte din proiecte IT si NON IT si vei contribui cu livrabile specifice

    Alte informatii

    Abilităţi

    • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală (vorbitor de limba engleză)
    • O abordare analitică și creativă cu atenție la detalii și abilitatea de a articula gânduri și soluții într-un mod logic
    • Abilitatea de a analiza cauza fundamentală urmând metodologia adecvată
    • Abilitatea de a adopta și utiliza în practică instrumentele și metodologiile Lean/Six Sigma pentru a livra beneficiile așteptate
    • Abilitatea de a lucra independent în termene limită foarte strânse și fără supraveghere directă
    • Excelente abilități de prezentare
    • Abilități avansate de operare PC (MS office), în special în programul Visio sau alte programe echivalente
    • Abilitatea de a gestiona eficient fluxul de informații, sisteme și resurse în echipa lărgită prin directorii administrativi
    • Abilitatea de a echilibra obiectivele funcționale pe termen scurt cu obiectivele strategice pe termen lung
    • Abilitatea de a stimula și susține oamenii în procesul schimbării
    • Conștientizarea propriului impact personal asupra altor persoane

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (74)