Operational Process Designer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile Operational Process Designer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2021 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
• Solide cunoștințe de principii, practici, tehnici și instrumente de analiză si proiectare a proceselor de afaceri urmând metodologia lean/six sigma
• Înțelegerea proceselor, instrumentelor și tehnicilor de managementul schimbării
• Cunoașterea metodologiilor de analiză a cauzei fundamentale
• Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală (vorbitor de limba engleză)
• O abordare analitică și creativă cu atenție la detalii și abilitatea de a articula gânduri și soluții într-un mod logic
• Excelente abilități de prezentare
• Abilități avansate de operare PC (MS office), în special în programul Visio sau alte programe
• Preferabil: acreditare în metodologia de îmbunătățire continuă a procesului – de exemplu „LEAN”, „Six Sigma”
• Vei analiza si vei evalua periodic procesele operationale in vederea imbunatatirii si optimizarii lor;
• Vei propune modificari ale proceselor si vei urmari implementarea de controale, eficientizarea si automatizarea proceselor operationale intr-o maniera interdependenta;
• Vei examina procesele din punct de vedere holistic pentru a înțelege impactul modificărilor acestora asupra oamenilor, a strategiei și operațiunilor generale de afaceri
• Vei crea fluxuri de lucru pentru initiativele de schimbare alocate care afecteaza / modifica procese existente sau introduc procese noi;
• Vei fi parte din proiecte IT si NON IT si vei contribui cu livrabile specifice
Abilităţi
• Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală (vorbitor de limba engleză)
• O abordare analitică și creativă cu atenție la detalii și abilitatea de a articula gânduri și soluții într-un mod logic
• Abilitatea de a analiza cauza fundamentală urmând metodologia adecvată
• Abilitatea de a adopta și utiliza în practică instrumentele și metodologiile Lean/Six Sigma pentru a livra beneficiile așteptate
• Abilitatea de a lucra independent în termene limită foarte strânse și fără supraveghere directă
• Excelente abilități de prezentare
• Abilități avansate de operare PC (MS office), în special în programul Visio sau alte programe echivalente
• Abilitatea de a gestiona eficient fluxul de informații, sisteme și resurse în echipa lărgită prin directorii administrativi
• Abilitatea de a echilibra obiectivele funcționale pe termen scurt cu obiectivele strategice pe termen lung
• Abilitatea de a stimula și susține oamenii în procesul schimbării
• Conștientizarea propriului impact personal asupra altor persoane
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Analyst-Planning and Controlling Aplica fara CV | |
Senior Internal Auditor - Risk Management Aplica fara CV | |
Senior Accounting and Finance Specialist with Italian (Investment Banking) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (73) |
Raporteaza eroarea la