Director National Vanzari (Food/ FMCG)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Director National Vanzari (Food/ FMCG) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 26.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie din judetul Valcea aflata in topul producator de preparate din carne la nivel national, recrutam Director National Vanzari.

    Cerinte:
    - experienta de minim 5 ani intr-un rol similar (in FMCG productie / retail reprezinta un real avantaj)
    - foarte bune abilitati de comunicare, relationare si negociere
    - persoana dinamica, orientata catre solutii
    - capacitate de analiza, sinteza si decizie, pentru imbunatatirea si optimizarea proceselor si a activitatilor
    - excelente abilitati de leadership si management de echipe
    - foarte buna cunoastere a pachetului MS Office
    - limba engleza: nivel avansat
    - permis de conducere (cat. B) si disponibilitate de deplasare in tara

    Responsabilitati

    - definirea si implementarea politicii de vanzare
    - analizarea tendintelor pietei si propunerea catre Directorul General de obiective de vanzari si profit (IKA, TT)
    - intocmirea si urmarirea realizarii planului de vanzari si profit (lunar/ trimestrial/ anual)
    - propunerea catre top managementul companiei a politicii de preturi si implementarea acesteia
    - propunerea si implementarea masurilor de reducere a costurilor
    - dezvoltarea acoperirii nationale cu o retea de distributie eficienta
    - participarea activa la stabilirea conditiilor generale ale colaborarii cu partenerii/ distribuitorii
    - conceperea strategiei de vanzare, tactici, programe si promotii necesare pentru cresterea vanzarilor si satisfacerea clientilor companiei (canalul TT)
    - elaborarea si urmarirea realizarii planului de marketing, in colaborare cu echipa de marketing
    - asigurarea concordantei obiectivelor de marketing cu cele de vanzari si profit
    - identificarea directiilor de dezvoltare si promovarea de noi produse/ solutii
    - responsabilitate fata de permanenta dezvoltare a oamenilor din echipa sa