Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Payroll Admin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Payroll Admin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
• Absolvent de Studii Economice
• Experienta profesionala minimum 1 an
• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat
• Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;
• Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă;
• Capacitate de a respecta termene-limită;
• Atenție la detalii;
• Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
• Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
• Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență
• Organizarea şi mentenanţa folderului destinat departamentului de payroll, conform structurii prestabilite:
• Pregatirea facturarii lunare a departamentului de payroll;
• Crearea si actualizarea bazelor de date interne;
• Supravegherea progresului de documente prin intermediul departamentelor de asistență pentru litigii, ordonă transcrieri de la serviciile de raportare și îndeplinește solicitările din partea unui avocat extern și a altor persoane.
• Pregatirea diferitelor rapoarte
• Pregatirea documentelor solicitate de consultanti pentru clienti;
• Arhivarea fizică şi electronică a documentelor;
• Research cazuri, spete relevante pentru departamentul de payroll.
• Pregatirea newsletter-ului
• Redactare, formatare şi corectare documente, întocmire documente pe baza şabloanelor existente,conform solicitărilor primite;
• Activităţi administrative şi de secretariat, incluzând printre altele copiere şi scanare documente corespondenţă clienţi;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
ID116340 Senior Payroll Consultant Aplica fara CV | |
Payroll Officer BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (126) |
Raporteaza eroarea la