Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent/a Director General (Curtea de Arges)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Asistent/a Director General (Curtea de Arges) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.03.2022 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
Pentru clientul nostru, o importanta companie germana de productie cu sediul in Curtea de Arges, recrutam Asistent/a Director General.
Programul de lucru: 08:00 - 16:30 (luni-vineri).
Cerinte:
- constituie un avantaj: experienta minimum 2 ani intr-o pozitie similara
- studii superioare in domeniile: Stiinte Politice sau tehnic
- cerinta obligatorie: limba engleza - nivel avansat
- cunoasterea limbii germane (la orice nivel) reprezinta un avantaj
- prezenta placuta, atitudine de business, persoana ordonata si disciplinata in activitatea profesionala
- persoana cu valori si moralitate, capabila de a lucra cu informatii confidentiale
- operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel)
- experienta in redactarea de prezentari si in organizarea de evenimente
- permis auto: categoria B
- elaborarea si redactarea documentelor, prezentarilor, rapoartelor, a corespondentei si a situatiillor solicitate de Directorul General
- oferirea de asistenta in pregatirea agendei zilnice, prin programarea pe termen scurt/lung al calendarului evenimentelor si intalnirilor/sedintelor
- planificarea administrativa si logistica a delegatiilor, vizitelor, sedintelor si evenimentelor conexe, interne sau externe, precum si a deplasarilor Directorului General
- realizarea prezentarilor, proiectelor, redactarea minutei in cadrul sedintelor si a sumarului in diverse intalniri
- preluarea apelurilor telefonice si comunicarea informatiilor catre Directorul General
- preluarea corespondentei pentru Directorul General
- pregatirea mesajelor si adreselor catre diferite autoritati, parteneri si clienti
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei
- redactarea de prezentari pe baza rapoartelor, indicatorilor de performanta si informatiilor primite de la managerii de departamente si managerii de proiect
- gestionarea corespondentei prin email a Directorului General – verificarea, prioritizarea si redactarea raspunsurilor
- asigurarea respectarii fluxul de verificare si validare din punct de vedere juridic al tuturor contractelor, inainte de a fi semnate de catre Directorul General
Se ofera:
- salariu corelat cu experienta si abilitatile dovedite
- bonuri de masa, asigurare medicala, pachet flexibil de beneficii
- transportul din Pitesti este asigurat de angajator
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Working Student - Commercial Field, BljP Blaj, | |
Vezi job-uri similare (111) |
Raporteaza eroarea la