Asistent/a Director General (Curtea de Arges)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Director General (Curtea de Arges) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Pitesti
  • Actualizat la: 09.03.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o importanta companie germana de productie cu sediul in Curtea de Arges, recrutam Asistent/a Director General.
    Programul de lucru: 08:00 - 16:30 (luni-vineri).

    Cerinte:
    - constituie un avantaj: experienta minimum 2 ani intr-o pozitie similara
    - studii superioare in domeniile: Stiinte Politice sau tehnic
    - cerinta obligatorie: limba engleza - nivel avansat
    - cunoasterea limbii germane (la orice nivel) reprezinta un avantaj
    - prezenta placuta, atitudine de business, persoana ordonata si disciplinata in activitatea profesionala
    - persoana cu valori si moralitate, capabila de a lucra cu informatii confidentiale
    - operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel)
    - experienta in redactarea de prezentari si in organizarea de evenimente
    - permis auto: categoria B

    Responsabilitati

    - elaborarea si redactarea documentelor, prezentarilor, rapoartelor, a corespondentei si a situatiillor solicitate de Directorul General
    - oferirea de asistenta in pregatirea agendei zilnice, prin programarea pe termen scurt/lung al calendarului evenimentelor si intalnirilor/sedintelor
    - planificarea administrativa si logistica a delegatiilor, vizitelor, sedintelor si evenimentelor conexe, interne sau externe, precum si a deplasarilor Directorului General
    - realizarea prezentarilor, proiectelor, redactarea minutei in cadrul sedintelor si a sumarului in diverse intalniri
    - preluarea apelurilor telefonice si comunicarea informatiilor catre Directorul General
    - preluarea corespondentei pentru Directorul General
    - pregatirea mesajelor si adreselor catre diferite autoritati, parteneri si clienti
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei
    - redactarea de prezentari pe baza rapoartelor, indicatorilor de performanta si informatiilor primite de la managerii de departamente si managerii de proiect
    - gestionarea corespondentei prin email a Directorului General – verificarea, prioritizarea si redactarea raspunsurilor
    - asigurarea respectarii fluxul de verificare si validare din punct de vedere juridic al tuturor contractelor, inainte de a fi semnate de catre Directorul General

    Alte informatii

    Se ofera:
    - salariu corelat cu experienta si abilitatile dovedite
    - bonuri de masa, asigurare medicala, pachet flexibil de beneficii
    - transportul din Pitesti este asigurat de angajator

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Blaj,

    Vezi job-uri similare (111)