L1 Technical Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile L1 Technical Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group cauta L1 Technical Support Specialist pentru o companie multinationala, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie si sisteme aerospațiale pentru o gama larga de clienti, de la consumatori privati la mari corporatii si guverne.

    Cerinte:

    - Minimum studii medii absolvite cu diploma de BAC;
    - Engleza – nivel avansat (C1);
    - Experienta anterioara intr-un mediu de asistenta tehnica;
    - Minimum 2 ani experienta in Asistenta Clienti;
    - Abilitati tehnice;
    - Abilitatea de a invata noi programe de software si hardware;
    - Persoana atenta la detalii, orientata catre client, cu abilitati de comunicare si organizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Gestioneaza cerintele clientilor interni si externi;
    - Lucreaza impreuna cu Analistii Servicii Clienti L2 sau tecnicienii din teren pentru a colecta mai multe detalii, cerceta probleme, cauta rezolutii si a oferi o solutie finala clientului;
    - Inregistreaza toate interactiunile cu clientii intr-un CRM;
    - Dezvolta FAQ, sfaturi tehnice si video-uri instructive pe parte de hardware si aplicatii software;
    - Ofera asistenta tehnica prin telefon si e-mail;
    - Rezolva problemele clientilor si ofera asistenta tehnica si consiliere pentru clienti;
    - Escaleaza problemele catre Specialistii in domeniu/L2 sau tehnicianul de teren;
    - Lucreaza indeaproape cu agentii L2 si specialistii din domeniu in dezvoltarea cunostintelor despre produs pentru a obtine o gestionare independenta a apelurilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru placut;
    - Posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (172)