Asistent manager

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2021
    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta intr-o pozitie similara de minim un an;
    Abilitati foarte bune de comunicare si organizare;
    Cunostinte bune de limba engleza;
    Persoana responsabila, diplomata, amabila si pozitiva;
    Prezenta de spirit, proactivitate si atentie distributiva;
    Cunostinte foarte bune de MS Office;

    Responsabilitati

    Management furnizori si contracte aferente, gestiunea comenzilor de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor, verificare termen expirare contracte;
    Derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiune corecta a corespondentei companiei (via fax, e-mail, curierat);
    Efectuare rezervari cazare/transport pentru diferite deplasari in tara/strainatate;
    Oferire suport in editarea diferitelor documente solicitate de catre Managementul companiei precum si activitati pe zona de social media (creare continut online, gestionare conturi social media precum si relatia cu agentiile de PR & marketing);
    Gestionare rezervari sali de meeting si asigurare protocolului aferent;

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    Locatie moderna - cladirile Ana Towers (cu vedere la parcul Herastrau)
    Salariu competitiv si beneficii atractive;
    Oportunitatea de invatare si devoltare intr-un mediu profesionist;
    Evenimente interne, activitati de socializare cu echipa.