Talent Acquisition Specialist

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    - Experiență anterioară într-o pozitie similara de minim 3 ani.
    - Cunoştinţe foarte bune de operare pe calculator (Excel, Word, PowerPoint etc.)
    - Cunoştinţe bune de limba engleză

    Abilități:
    - Cunostinte a proceselor de resurse umane si a rolului acestora în sprijinirea atingerii obiectivelor la nivel de companie
    - Abilitati dezvoltate de comunicare atat verbala cat si scrisa.
    - Bună înțelegere a proceselor de business și a legăturii acestora cu departamentul de resurse umane.
    - Orientare către clienţi.
    - Orientare spre rezultate, capacitatea de a organiza și implementa planuri de acțiune.
    - Dinamism și inițiativă.
    - Capacitatea de a lucra în echipă.
    - Orientare spre rezolvarea problemelor.

    Responsabilitati

    Zonele de activitate in care noul coleg va fi implicat sunt:

    Recrutare:
    - Vei gestiona relatia cu clientii interni si ofera suport in desfasurarea procesului de recrutare si selectie
    - Vei gestiona intregul proces de recrutare (postare anunt de recrutare, selectie CV-uri, programare candidati la interviu, sustinere interviu telefonic/virtual, administrare teste, intocmire lista scurta, comunicare catre manager a concluziilor evaluarii candidatilor / a recomandarilor cu privire la competente/oportunitati/riscurile identificate, informare candidati cu privire la rezultatului procesului de recrutare)
    - Vei intocmi oferta de angajare candidaților selectați si transmite acestora informatii si documente necesare in procesul de angajare
    - Vei identifica cele mai bune canale (site-uri de recrutare, cautare directa, social media, networking personal etc.) pentru fiecare profil cautat
    - Vei verifica si valida cerintele eliminatorii specifice pozițiilor deschise in recrutare
    - Vei sprijini si actiona ca un centru de expertiză pentru HRBP în ceea ce privește găsirea celor mai bune talente folosind mediile sociale sau alte canale
    - Vei propune imbunatatirea procedurilor de recrutare daca este necesar si solicitat de HRBP
    - Vei elabora si implementa noi politici, intrumente de recrutare.

    Dezvoltare organizaționala:
    - Vei organiza stagiile de practica (intership) (in si in afara Providentului) pentru sustinerea talentelor viitoare
    - Vei participa la definirea și gestionarea programul de rotație a jobului în cadrul companiei
    - Vei crea noi strategii si programe noi de la baza pentru a dezvolta talentele junior
    - Vei sprijini proiectarea si livrarea programului de onboarding

    Brand de Angajator:
    - Vei ajuta in definirea strategiei și executa strategia și cultura brandului de angajator
    - Vei produce materiale și monitorizeaza conținutului pentru site-ul de carierei și alte canale (casutele de mail de recrutare, pagina de Facebook, Instagram etc)
    - Vei gestiona si imbunatati profilul companiei in social media
    - Vei gestiona evenimente de recrutare cum ar fi targurile de locuri de munca, evenimentele de cariera, zilele deschise etc.
    - Vei crea si mentine unele parteneriate strategice cu universitatile si asociatiile studentesti pentru construirea brandului de angajator
    - Vei administra furnizorii si partenerii interni pentru implementarea programelor gestionate

    Altele:
    - Vei actualiza rapoartele specifice activitatii de recrutare, sau de retentie angajati
    - Vei urmari implementarea in practica a initiativelor de resurse umane
    - Vei masura eficienta programelor si initiativelor implementate și impactul acestora asupra rezultatelor obținute la nivelul organizației.
    - Vei urmari tendintele de pe piata si vei mentine legatura cu comunitate de resurse umane din Romania, inclusiv prin participarea la intalniri si cursuri de pregătire cu scopul de a fi în permanența la curent cu noutatile in domeniu
    - Te vei asigura ca sarcinile administrative specifice departamentului sunt îndeplinite (rapoarte recurente, tracker recrutare, pagina Cariere, modul HIRE, raportare pozitii vacante catre autoritati)
    - Vei participa activ in definirea si executarea strategiei de Wellbeing la nivel de companie
    - Vei oferi provocari, indrumare și suport managerilor cu privire la recrutarea generala, activitati de pre-angajare și cele privitoare la procese
    - Vei dezvolta si colecta date privitoare la talente cu scopul de a monitoriza și genera performanța (cum ar fi termene/canale/costuri de recrutare, diversitate, Sondaj de Feedback 360 (pentru a sprijini identificarea nevoilor de training), Sondajul de Implicare