Specialist achizitii - aparatura medicala

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    - experienta in achizitii - min 2 ani ( nu este necesara experienta in zona de aparatura medicala)
    - studii superioare
    - limba engleza nivel mediu
    -

    Responsabilitati

    - elaborarea unui plan de achiziţii, conform căruia va fi asigurată disponibilitatea constantă a materiilor prime,produselor sau bunurilor necesare;Căutarea noi furnizori care oferă condiţii mai bune decât cei existenţi;Menţinerea relaţiilor cu furnizorii de încredereControlul procesului de livrare;Analiză de piaţă, oferind managementului sugestii pentru schimbarea sortimentului într-una mai promiţătoare;Monitorizarea numărului de vânzări și ajustarea planului de achiziţii;Urmărirea pietei și ofertelor de la furnizori noi;Căutare constantă de furnizori care oferă cele mai favorabile condiţii și calitate;Menţinerea cooperării cu partenerii existenţi;Formarea comenzilor către furnizori;Control asupra implementării livrărilor;Acceptarea și procesarea noilor propuneri de aprovizionare: analiza condiţiilor, informarea șefului de informaţiigenerale cu privire la propuneri;Soluţia conflictelor și disputelor cu furnizorii;Verificarea calităţii mărfurilor livrate pentru respectarea cerinţelor

    Alte informatii

    - program de lucru: L-V: 9.00 -17.30
    - locatia: Piata Victoriei
    - pachet salarial atractiv
    - tichete de masa
    - diferite bonusuri..