Gestionar depozit Dragomiresti Deal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Gestionar depozit Dragomiresti Deal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 20.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie de medicamente, cu depozitul in Dragomiresti Deal, cautam Gestionar Depozit


    • Experienta de minim 2 ani in gestionarea si coordonarea unui flux logistic (fabricatie / depozitare / distributie).
    • Se asigură ca sunt respectate Regulile de Bună Practică Farmaceutica, în cadrul proceselor din depozit.
    • Cunostinte in utilizarea unui program de gestiune (preferabil modul de SAP).
    • Cunostinte operare pachet Office.
    • Comunicativ, perseverent, organizat, atent la detalii, capabil sa gestioneze fluxurile din depozit.

    Responsabilitati

    :
    • Planifica, organizeaza, urmareste si controleaza activitatea depozitului.
    • Verifica documentele de transport, asigura evidenta stocurilor, planifica desfasurarea activitatilor din depozit (descarcare, transfer, stocare, livrare).
    • Pastreaza permanent legatura cu celelalte departamente implicate, oferind consultanta si suport cu privire la aspecte specifice activitatii logistice, management al stocurilor, transfer produse, etc.
    • Se asigura ca modul de desfasurare a activitatii de inventariere respecta procedurile interne.
    • Raspunde pentru utilizarea corecta si economica a mijloacelor de protectie si a altor materiale in vederea minimizarii costurilor.
    • Identifica situatii ce pot fi imbunatatire si face propuneri de imbunatatire organizationala si functionala a zonei de care este responsabil.
    • Colaboreaza transversal cu departamentele si partenerii implicati in activitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Ilfov,

    Vezi job-uri similare (64)