Cashier Bank Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PRO TV active.


Vezi toate job-urile Cashier Bank Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: PRO TV
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La PRO TV, îi inspirăm pe români să fie mai buni prin divertisment și informații de calitate. Oferim telespectatorilor noștri zilnic, de luni până duminică, știri obiective (Știrile PRO TV), divertisment de top (emisiuni cunoscute precum Românii au talent și Masked Singer), seriale locale (Las Fierbinți, cel mai urmărit serial românesc pentru 18 sezoane la rând), blockbuster-uri și premiere.

    Ca companie, apreciem inovația, parteneriatul, pozitivitatea, onestitatea, responsabilitatea și antreprenoriatul. Dacă împărtășiți aceleași valori, așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim!

    Facem parte din Central European Media Enterprises Ltd., o companie de media și divertisment care continuă să desfășoare activități de conducere în principal pe patru piețe din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Republica Cehă, România și Slovacia Republică.

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare economice (preferabil contabilitate și informatică de gestiune)
    - Experiență de minimum 1 an într-un departament financiar-contabil – reprezintă un avantaj experiența de trezorerie
    - Cunoașterea foarte bună a sistemului financiar – contabil
    - Cunoștințe avansate de Microsoft Office (în special Excel)
    - Cunoștințe de limba engleză - mediu-avansat
    - Persoană dinamică, orientată spre rezultate, organizată, flexibilă, cu spirit de inițiativă, ambițioasă
    - Abilități de comunicare, planificare și organizare

    Responsabilitati

    - Efectuează viramente în conturile angajaților și în conturile cardurilor de companie pentru avansuri de trezorerie solicitate sau alte plăți, după efectuarea verificării documentelor
    - Urmărește soldurile angajaților și îi informează atunci când sunt sume nedecontate
    - Verifică întocmirea corectă și existența aprobărilor necesare pentru documentele primite spre a fi decontate: suma decontata să fie în concordanță cu cea solicitată, iar documentele justificative să conțină toate elementele necesare
    - Urmărește soldurile (ING online) pentru contul de viramente și cere alimentarea acestuia când este necesar, precum și soldurile cardurilor de companie
    - Stabilește zilnic numerarul necesar pentru efectuarea operațiunilor
    - Înregistrează în sistemele contabile ale societății toate tranzacțiile cu numerar efectuate de către aceasta pentru a întocmi zilnic Registrul de Casă
    - Relaționează cu banca pentru retrageri/depuneri de numerar, pentru depuneri/ridicări de documente
    - Întocmește reconcilierile lunare pentru conturile de casă, bancă și pentru conturile de tranzit
    - Arhivează documentele primite și generate conform procedurilor interne de arhivare
    - Efectuează la finalul lunii inventarul numerarului din casierie și reconciliează valorile obținute cu balanța contabilă
    - Execută orice alte activități primite pe cale ierarhică, care se încadrează în profilul specialității sale și sunt compatibile cu calitatea postului ocupat, în limita competențelor sau pe baza unei împuterniciri lărgite

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (71)