Specialist Achiziții Publice (consultanta tehnico-financiara proiecte fonduri UE)

Angajator: QLT
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Mâine poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania realizeaza de peste 10 ani proiectare si consultanta tehnico-financiara pentru proiecte cu fonduri UE (proiecte de mobilitate urbana, regenerare si eficienta energetica).


    Cerinte:
    Studii universitare/masterale finalizate;
    Experienta pe o pozitie similara în domeniul contractelor de proiectare tehnică și execuție Lucrări reprezintă un avantaj;
    Cunostinte de limba engleza nivel bun;
    Abilitati de utilizare PC, MS Office;
    Disponibilitate la deplasari ocazionale;
    Permis categoria B, reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (SEAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
    Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie;
    Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date etc;
    Identifica expertii necesari pentru participarea la licitatie;
    Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte;
    Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
    Depune documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
    Identificare motive contestatie in cazul in care documentatia este intocmita cu incalcarea prevederilor legale;
    Formulare cereri de interventii la dosarele de achizitii;
    Urmarire stadiu contestatii pe portal CNSC, cu termene de depunere pentru concluzii scrise, note scrise, cereri de interventie;
    Urmarire stadiu dosare pe portalul instantelor de judecata cu termene de depunere pentru concluzii scrise, note scrise, etc.;
    Verificare portal SEAP pentru urmarirea procedurilor in derulare, solicitari de clarificari, verificare notificari, decizii, erate;
    Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificare emise de autoritatile contractante;
    Informari periodice referitor la modificari legislative care afecteaza activitatea companiei;
    Pastreaza legatura si colaboreaza cu avocatul societatii;
    Gaseste solutii pentru situatiile frecvente care apar in legatura cu rezolvarea atributiilor.

    Alte informatii

    Oferta:
    Salariu fix + prime de sarbatori;
    Traininguri de specialitate si logistica necesara;
    Locatie birou: Calea Floreasca (langa metroul Aurel Vlaicu).