Specialist Achizitii Ploiesti / Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Ploiesti / Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 17.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Ce ne dorim sa ai:



    experienta in domeniul achizitiilor publice de minim 1 an;
    experienta specifica in elaborarea si evaluarea documentatiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj;
    studii superioare finalizate;
    cunostinte operare PC (MS Office);
    cunostinte lb. engleza.
    permis de conducere cat B

    Responsabilitati

    Ce vei face la noi:



    planificarea intocmirii documentatiilor de atribuire in functie de prioritate si importanta;
    elaborarea documentatiilor de achizitie publica (strategie de contractare, fisa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract);
    evaluarea ofertelor depuse in cadrul procedurilor de achizitie derulate, intocmirea documentelor aferente procesului de evaluare si a dosarului procedurii;
    coordonarea achizitiilor directe electronice, in functie de nivelul de pret cerut de client si in functie de rentabilitatea achizitiei;
    intocmirea contractelor cu furnizorii de la care urmeaza sa se achizitioneze;
    transmiterea comenzilor catre furnizori in baza contractelor incheiate;
    obtinerea facturilor emise de catre furnizori pentru produsele comandate si transferarea acestora catre Contabilitate si Gestiune pentru a fi introduse in sistem.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    Stabilitate si siguranta - contract pe perioada nedeterminata;
    Beneficii salariale competitive;
    + alte beneficii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (57)