Coordonator logistic si client service Recicleta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ViitorPlus active.Vezi toate job-urile Coordonator logistic si client service Recicleta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ViitorPlus |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.11.2022 |
Remote work: | On-site |
ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.
Cerinte
Ce profil căutăm?
• Căutam un coleg energic, proactiv, cu reale calități de coordonare și control, foarte bun organizator și comunicator cu persoane care provin din grupuri diferite.
• Este nevoie de cunoștințe de baza de operare pe calculator și dorința de a învăța gestiune, prin utilizarea de software / management integrat al comenzilor (atenție la detalii și la înregistrarea datelor în sistem);
• Ne dorim în echipă o persoană orientată spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, cu capacitatea de adaptare la nevoile în schimbare ale proiectului.
• Ce ne-ar plăcea în plus: o dacă ai experiență în interacțiunea cu persoane din grupuri vulnerabile; o dacă ai un interes special în activități care țin de protecția mediului sau de economie socială; o Cunoștințe de contabilitate primară; o Permis de conducere categoria B
• Cunoștințe avansate de limba engleză.
1. Responsabilități coordonator operațional:
- Întocmirea rutelor zilnice optime pentru colectare, astfel încât cargo-tricicliștii să ajungă la locurile în care s-a solicitat colectarea reciclabilelor, optimizând costurile de transport și minimizând întârzierile în colectare; predare și preluare documente de la aceștia ( foi de parcurs, procese verbale, facturi etc. );
- Coordonarea echipei de cargo-tricicliști din subordine, rezolvând toate problemele operaționale care pot apărea pe parcursul zilei de lucru;
- Asigurarea înregistrării și întocmirii formalităților specifice – contracte, parteneriate, procese verbale, facturi, etc.;
- Gestionarea relației cu service – urile de biciclete cu care colaborăm în cazul apariției unor defecțiuni ale cargotricicletelor;
- Planificarea și coordonarea achiziției și distribuției necesarului de materiale/produse pentru buna desfășurare a activității;
- Întocmirea raportărilor zilnice și documentele de transport aferente fiecărei colectări;
- Participarea la ședintele săptămânale cu angajații din proiect;
- Consultarea, raportarea și comunicarea permanentă cu managerul de proiect;
- Alte sarcini specifice postului, trasate de către managerul direct.
2. Responsabilități client service:
- Gestionare bazei cu datele clienților;
- Operează zilnic în baza de date și înregistrează corect și complet contactele efectuate și ține legătura cu contactele pe care le-a inițiat, trimite scrisori de mulțumire, materiale informative, documente și rapoarte către clienți, parteneri și sponsori;
- Comunicare promptă și eficace cu reprezentanții clienților și partenerilor ( firme, școli, asociații de locatari și instituții ale statului);
- Reprezintă programul Recicleta la evenimente externe de profil;
- Participă la interviuri pentru presa on și off line;
- Derulează campanii de atragere a clienților noi și de fidelizare a celor existenți;
- Colaborează cu echipa de manangement Viitor Plus și Recicleta pentru dezvoltarea campaniilor de atragere fonduri.
Beneficii:
• Pachet salarial, bazat pe abilități și experiență anterioară de până la 3000 de lei net, plus tichete de masă în valoare de 30 de lei/zi;
• Bonusări diverse pe parcursul anului (de sărbători, de performanță, extra-salariale) de minim 3000 de lei/an;
• 22 de zile de concediu/an;
• Oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
• Oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare;
Cum aplici?
Trimite CV și scrisoare de intenție la până pe 11.11.2022. Doar persoanele care se potrivesc profilului vor fi contactate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (420) |
Raporteaza eroarea la