Coordonator logistic RECICLETA și ViitorPlus

Angajator: ViitorPlus
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.

    Cerinte

    Ce profil căutăm?
    • Căutam un coleg energic, proactiv, cu reale calități de coordonare și control, foarte bun organizator și comunicator cu persoane care provin din grupuri diferite.
    • Este nevoie de cunoștințe de baza de operare pe calculator și dorința de a învăța gestiune, prin utilizarea de software / management integrat al comenzilor (atenție la detalii și la înregistrarea datelor în sistem);
    • Ne dorim în echipă o persoană orientată spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, cu capacitatea de adaptare la nevoile în schimbare ale proiectului.
    • Ce ne-ar plăcea în plus: o dacă ai experiență în interacțiunea cu persoane din grupuri vulnerabile; o dacă ai un interes special în activități care țin de protecția mediului sau de economie socială; o Cunoștințe de contabilitate primară; o Permis de conducere categoria B
    • Cunoștințe avansate de limba engleză.

    Responsabilitati

    De ce se ocupă?
    Responsabilitățile coordonatorului operațional RECICLETA:
    • întocmirea rutele zilnice optime pentru colectare astfel încat cargo-triciclistii să ajungă la locurile în care s-a solicitat colectarea reciclabilelor, optimizând costurile de transport și minimizând întarzierile in colectare; predare și preluare documente de la aceștia (procese verbale, facturi, foi de parcurs, etc);
    • coordonarea echipei de cargo-tricicliști din subordine, rezolvând toate problemele operaționale care pot apărea pe parcursul zilei de lucru; o asigurarea înregistrării și întocmirii formalităților specifice – contracte, parteneriate, procese verbale, facturi etc; o participarea la ședintele săptamanale cu angajații din proiect
    • gestionarea relației cu service-urile de biciclete cu care colaborăm în cazul apariției unor defecțiuni ale cargotricicletelor; o planificarea și coordona achiziției și distribuției necesarului de materiale/ produse pentru buna desfășurare a activității;
    • comunicarea cu reprezentanții clienților (firme, școli și asociații de locatari) o întocmirea raportărilor zilnice și documentele de transport aferente fiecărei colectări;
    • gestionarea bazei cu datele clienților; o consultarea, raportarea și comunicarea permanentă cu managerul de proiect.
    Responsabilitățile administrative VIITORPLUS:
    • Achiziția lunară a materialelor necesare bunei funcționări a organizației;
    • Citirea și introducere în aplicațiile furnizorilor de unități a indexurilor contoarelor de apă/gaz/curent; relația cu furnizorii (contracte, diverse);
    • Menținerea în bună stare a sediului și rezolvarea eventualelor reparații;
    • Participă la proiectele asociației pentru asigurarea resurselor logistice și organizatorice;
    • Efectuarea inventarului;
    • Preia alte activități specifice, în funcție de nevoi și priorități

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial motivant alcătuit din salariu fix + tichete de masă, in jur de 3000 lei, in functie de experienta si calificari
    - 21 de zile de concediu/an;
    • 21 de zile de concediu/an;
    • oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
    • oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare, etc.
    Pozitia presupune prezenta zilnica la sediu, nu este un job care se poate desfasura remote!