Coordonator logistic si client service Recicleta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ViitorPlus active.


Vezi toate job-urile Coordonator logistic si client service Recicleta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ViitorPlus
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.

    Cerinte

    Ce profil căutăm?
    • Căutam un coleg energic, proactiv, cu reale calități de coordonare și control, foarte bun organizator și comunicator cu persoane care provin din grupuri diferite.
    • Este nevoie de cunoștințe de baza de operare pe calculator și dorința de a învăța gestiune, prin utilizarea de software / management integrat al comenzilor (atenție la detalii și la înregistrarea datelor în sistem);
    • Ne dorim în echipă o persoană orientată spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, cu capacitatea de adaptare la nevoile în schimbare ale proiectului.
    • Ce ne-ar plăcea în plus: o dacă ai experiență în interacțiunea cu persoane din grupuri vulnerabile; o dacă ai un interes special în activități care țin de protecția mediului sau de economie socială; o Cunoștințe de contabilitate primară; o Permis de conducere categoria B
    • Cunoștințe avansate de limba engleză.

    Responsabilitati

    1. Responsabilități coordonator operațional:
    - Întocmirea rutelor zilnice optime pentru colectare, astfel încât cargo-tricicliștii să ajungă la locurile în care s-a solicitat colectarea reciclabilelor, optimizând costurile de transport și minimizând întârzierile în colectare; predare și preluare documente de la aceștia ( foi de parcurs, procese verbale, facturi etc. );
    - Coordonarea echipei de cargo-tricicliști din subordine, rezolvând toate problemele operaționale care pot apărea pe parcursul zilei de lucru;
    - Asigurarea înregistrării și întocmirii formalităților specifice – contracte, parteneriate, procese verbale, facturi, etc.;
    - Gestionarea relației cu service – urile de biciclete cu care colaborăm în cazul apariției unor defecțiuni ale cargotricicletelor;
    - Planificarea și coordonarea achiziției și distribuției necesarului de materiale/produse pentru buna desfășurare a activității;
    - Întocmirea raportărilor zilnice și documentele de transport aferente fiecărei colectări;
    - Participarea la ședintele săptămânale cu angajații din proiect;
    - Consultarea, raportarea și comunicarea permanentă cu managerul de proiect;
    - Alte sarcini specifice postului, trasate de către managerul direct.

    2. Responsabilități client service:
    - Gestionare bazei cu datele clienților;
    - Operează zilnic în baza de date și înregistrează corect și complet contactele efectuate și ține legătura cu contactele pe care le-a inițiat, trimite scrisori de mulțumire, materiale informative, documente și rapoarte către clienți, parteneri și sponsori;
    - Comunicare promptă și eficace cu reprezentanții clienților și partenerilor ( firme, școli, asociații de locatari și instituții ale statului);
    - Reprezintă programul Recicleta la evenimente externe de profil;
    - Participă la interviuri pentru presa on și off line;
    - Derulează campanii de atragere a clienților noi și de fidelizare a celor existenți;
    - Colaborează cu echipa de manangement Viitor Plus și Recicleta pentru dezvoltarea campaniilor de atragere fonduri.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial, bazat pe abilități și experiență anterioară de până la 3000 de lei net, plus tichete de masă în valoare de 30 de lei/zi;
    • Bonusări diverse pe parcursul anului (de sărbători, de performanță, extra-salariale) de minim 3000 de lei/an;
    • 22 de zile de concediu/an;
    • Oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
    • Oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare;

    Cum aplici?
    Trimite CV și scrisoare de intenție la până pe 11.11.2022. Doar persoanele care se potrivesc profilului vor fi contactate.