Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator zonal Dolj-Oltenia Adoptă un Copac!
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ViitorPlus active.Vezi toate job-urile Coordonator zonal Dolj-Oltenia Adoptă un Copac! active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ViitorPlus |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.08.2021 |
Remote work: | On-site |
ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.
Cerinte
Ce profil căutăm?
• Absolvent de studii superioare;
• Organizarea a minim 2 evenimente cu minim 50 de participanți, din rol de coordonator al acestor evenimente;
• Cunoștințe informatice bune (excel, word, powerpoint, internet);
• Limba engleză nivel intermediar;
• Flexibilitate, dorință de învățare și dezvoltare profesională;
• Cunoștințe de redactare a unor materiale specifice promovării proiectului: prezentări, comunicate de presă, raportări narative;
• Preocupare pentru protejarea mediului;
• Dorința de a lucra într-un ONG;
• Capacitate de a lucra atât în echipă, cât și independent;
• Abilități de prezentare în fața unui public;
• Orientare spre rezultate concrete;
• Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
• Disponibilitate pentru deplasări ocazionale, lucru în teren, muncă logistică;
• Abilități de relaționare cu grupuri diverse, de la reprezentanți corporate, instituții publice și furnizori diverși, până la voluntari tineri sau persoane din mediul rural;
• Permisul de conducere categoria B reprezintă un avantaj.
De ce se ocupă?
• Coordonare în organizarea evenimentelor de plantare: planificarea zilei de plantare, distribuirea participanților pe teren, asigurarea necesarului de unelte și materiale;
• Coordonare în asigurarea unei bune desfășurări a zilei de plantare; (organizare voluntari, asigurare transport, masă);
• Suport în comunicarea post-eveniment cu toți participanții;
• Coordonarea desfășurării comunicării necesare cu toate entitățile implicate în proiect, suport ce presupune: administrare baza de date administrații locale, voluntari, furnizori, raportare, elaborare de prezentări și documente etc.;
• Coordonarea echipei de voluntari, gestionare documente specifice;
• Extinderea bazei de date de voluntari;
• Dezvoltarea de parteneriate cu administrațiile locale;
• Asigurarea înregistrării și întocmirii formalităților specifice – contracte, parteneriate, procese verbale, facturi etc., atunci când este necesar;
• Gestionarea cât mai bună a resurselor umane, logistice și financiare care îi revin legate direct de proiect;
• Consultarea, raportarea și comunicarea permanentă cu managerul de proiect.
• Activități de teren (suport în evaluarea potențialelor terenuri noi pentru plantare, activități specifice unei zile de plantare – pichetare, ecologizare teren, distribuire unelte și materiale pe parcela de teren);
• Dezvoltare proiect: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalități de îmbunatățire și extindere a proiectului;
• Organizarea de activități educaționale pentru conștientizarea grupurilor tintă;
• Plantarea virtuală : Centralizarea numărului de comenzi, asigurarea numărului de puieți în concordanță cu comenzile avute, coordonarea achizițiilor necesare, coordonarea ambalării și transportului puieților
Beneficii:
• Pachet salarial motivant alcătuit din salariu fix + tichete de masă ,in jur de 2700 lei, in functie de experienta si calificari
• 21 de zile de concediu/an;
• oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
• oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare, etc.
Pozitia presupune 80% din timp munca de teren in zona alocata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SRM Support Specialist Craiova Hybrid | |
Operator CNC Craiova Craiova, |
Raporteaza eroarea la