Recruitment & Student Experience Specialist

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?
    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta.
     
    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Te potrivesti cu noi daca:

     

    Ai studii superioare in: Psihologie/Resurse Umane si experienta de minim 2 ani in procese de Recrutare si Selectie;

    Ai o atitudine orientata spre gasirea de solutii;
    Manifesti spirit de echipa & colaborare si iti plac provocarile;
    Esti o persoana empatica, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou;
    Ai o capacitate ridicata de organizare si atentie la detalii;
    Stapanesti limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Gestionezi experienta studentului, de la „registration” pana la „graduation”;
    Manageriezi comunicarea cu studentii cu privire la parcursul lor academic - de la "registration" pana la "graduation" pentru a te asigura ca acestia au o experienta de studii la standarde internationale;
    Dezvolti și gestionezi o strategie de implicare și imbunatatirea experientei de studiu a studenților, acționând ca manager de proiect pentru acest plan;
    Colaborezi constant cu omologii tăi din cadrul universității Coventry pentru a te asigura că Academia respectă standardele de calitate, standardele de documentare convenite în urma proceselor, reglementărilor și politicilor acreditate;
    Contribui la evenimente online si offline pentru promovarea programului de asistență medicală, contribuind cu idei de dezvoltare, după caz, precum și la sprijinirea organizării și livrării de evenimente față în față / tabere de asistență medicală / ateliere de asistență medicală, conferințe, seminarii etc;
    Setezi si gestionezi procesul de selectie si admitere a studentilor, de la procesarea lead-urilor pana la transformarea in aplicanti acceptati (inclusiv cu avansul depus);
    Gestionezi optim experienta potentialilor studenti, de la primul punct de contact si pana la faza de onboarding, mentinand o comunicare eficienta si grijulie cu acestia (si/sau cu parintii acestora, daca este cazul);
    Te asiguri de atingerea tintelor cantitative si calitative setate – numar de studenti inrolati sau de asistenti medicali debutanti inrolati, respectarea profilului de candidat dorit etc;
    Colectezi si raportezi date relevante privind lead-urile, lead-urile calificate, aplicantii si procesul de admitere, contribuind astfel la imbunatirea continua a proceselor (actiuni de marketing, generare de lead-uri si conversia acestora in lead-uri calificate si apoi in aplicanti);
    Asiguri suport si participi la planificarea, organizarea si derularea de evenimente si actiuni in scopul cresterii notorietatii si imaginii Academiei Europene pentru Asistenti Medicali, precum si in scopul cresterii ratei de conversie lead primar à lead calificat à aplicant à student/ asistent medical debutant inrolat.