Strategic Account Manager - Bacau

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Piatra Neamt
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    • Să ai experiență în vânzări de servicii B2B de minimum 3 ani;
    • Să ai experiență în vânzări (preferabil în promovarea și vânzarea serviciilor de curierat);
    • Să ai o bună cunoaștere a procesului de vânzare consultativ;
    • Să ai dorință de implicare, atitudine pozitivă și perseverență;
    • Să ai disponibilitatea de a face deplasari in 90% din timp;
    • Să ai capacitatea de a organiza și structura informația;
    • Să ai abilitați excelente de comunicare, prezentare și negociere;
    • Să ai capacitatea de a transmite informații într-o manieră clară, structurată și personalizată în funcție de context;
    • Să ai abilitatea de a utiliza pachetul Microsoft Office (inclusiv Excel) la nivel avansat;
    • Să ai aptitudinea de a lucra atât individual, cât și în echipă;
    • Să ai cunoștințe avansate de Limba Engleză;
    • Să ai permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    • Să identifici oportunități noi de business development prin prospectare „la rece”;
    • Să vinzi consultativ serviciile Sameday conform strategiei comerciale;
    • Să te întâlnești cu clienții fizic sau, în perioada pandemiei, online;
    • Să administrezi și să dezvolți portofoliul de clienți;
    • Să organizezi timpul de lucru și să efectuezi vizitele comerciale necesare;
    • Să te implici activ în ceea ce privește realizarea / îmbunătățirea strategiei comerciale;
    • Să urmărești și să actualizezi etapele procesului de comunicare cu clienții actuali și ale celui de contractare a clienților potențiali;
    • Să oferi suport interdepartamental în funcție de context;
    • Să monitorizezi rezultatele si statusul proiectelor / obiectivelor aflate în curs de desfășurare.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    • Stabilitate pe termen lung pentru ca activăm într-o industrie în continua creștere susținută de e-commerce care este incă în dezvoltare în România;
    • Siguranța job-ului întrucât suntem una din puținele industrii care au crescut în perioada de pandemie;
    • Oportunitate de dezvoltare profesională și posibilitatea de avansare în companie și în grupul Naspers, din care Sameday face parte, alaturi de eMAG, FashionDays, OLX, Tazz etc;
    • Cultură organizațională deschisă, bazată pe învățare, autonomie și îmbunătățirea vieții prin tehnologie;
    • Procese de semnare a contractelor simplificate si digitalizate, pentru ca tu să te concentrezi pe ce îți place;
    • Training-uri si workshop-uri lunare de vânzări;
    • Bonusuri motivante si posibilitatea de a folosi in interes personal resursele puse la dispoziție de companie: mașină, laptop, telefon mobil.