TECHNICAL AGENT with German - REMOTE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CTP Group active.


Vezi toate job-urile TECHNICAL AGENT with German - REMOTE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Angajator: CTP Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 07.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Atragem, identificam și selectăm cel mai potrivit candidat.

    CTP Group oferă soluții de recrutare, oferind clienților săi servicii personalizate în funcție de specificul activității.
    CTP Group a fost infiintata in anul 2009 pentru a oferi soluții care să permită companiilor din Romania să aibă acces la cei mai potriviți candidați din industria automotive, cea a serviciilor, precum si companii implicate in productie de serie, industria electronica, cosmetice, FMGC si industria maselor plastice.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie multinationala, cautam un vorbitor "next to native" cu un profil asemanator criteriilor de mai jos:

    - Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva
    - Vorbeste la un nivel avansat (C1) limba germana scris si vorbit
    - Bune abilitat de operare PC
    - Excelente abilități de comunicare și relaționare, atitudine orientată către client
    - Capacitate de organizare si cooperare
    - Excelente abilitati analitice si atentie la detalii

    For our client, a big multinational company, we are looking for a "next to native" German speaker with a profile similar to the criteria below:

    - Positive attitude, communicative and proactive
    - Advanced level of German language (at least C1), written and spoken
    - Good PC operating skills
    - Excellent communication and relationship skills, customer-oriented attitude
    - Ability to organize and cooperate
    - Excellent analytical skills and attention to detail

    Responsabilitati

    - Primeste apeluri de la clientii finali, e-mailuri, solicitari social media, chat-uri, mesaje
    - Identifica corect nevoile clientului si ii ofera suportul necesar
    - Oferirea de feedback prompt si precis clientului, in functie de natura rezolutiei si disponibilitatea clientului
    - Inregistreaza complet si corect informatiile obtinute in urma apelurilor in baza de date a companiei
    - Coopereaza cu superiorii ierarhici sau cu celelale departamente in vederea rezolvarii solicitarilor venite din partea clientilor
    - Efectueaza follow-up si apeluri programate catre client
    - Verificarea corectitudii informatiilior primite prin intermediul canalelor de comunicare referitoare la facturi si diverse documente aferente produsului vandut de catre companie

    - Receive calls from end customers, emails, social media requests, chats, messages
    - Identifies the client's needs correctly and offers the necessary support
    - Providing prompt and accurate feedback to the client, depending on the nature of the resolution and the client's availability
    - Reports the information obtained from calls in the company's database
    - Cooperates with the hierarchical superiors or with the other departments in order to solve the requests coming from the clients
    - Makes follow-up and scheduled calls to the client
    - Checking the correctness of the information received through the communication channels regarding invoices and various documents related to the product sold by the company

    Alte informatii

    Program de munca:

    40 ore/saptamana

    Beneficii:

    - Contract de munca pe perioada nedeterminata
    - Salariu competitiv
    - Tichete de masa
    - Bonusuri lunare si anuale
    - Asigurare medicala privata
    - Mediu de lucru tanar si dinamic si posibilitati de avansare
    - Traininguri specializate in cadrul unei companii internaționale

    Work schedule:

    40 hours / week

    Benefits:

    - Employment contract for an indefinite period
    - Competitive salary
    - Meal tickets
    - Monthly and annual bonuses
    - Private medical insurance
    - Young and dynamic work environment and opportunities for advancement
    - Specialized trainings within an international company

    Work schedule:

    40 h / week