Service Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Service Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

     Studii superioare;
     Minimum 1 ani experienta intr-o pozitie similara;
     Experienta de lucru cu un sistem ERP;
     Abilitati numerice;
     Excelente abilitati de planificare si organizare
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Cunostiinte de operare calcuator: Microsoft Excel, Word;
     Limba engleza –nivel avansat;


    Responsabilitati

     Asigura procesarea prompta si regulata a comenzilor de service finalizate pentru a consolida raportarea finala catre client si furnizor;
     Emite lunar facturile catre clienti, in sistemul ERP;
     Proceseaza facturile de la furnizori in aplicatia ELO;
     Monitorizeaza contractele de service cu clientii si furnizorii pentru a asigura o facturare corecta;
     Intocmeste rapoarte (estimari venituri si costuri) pentru fiecare client si furnizor pentru verificari conform cu bugetul;
     Consolideaza bazele de date continand echipamentele in garantie;
     Aloca costurile cu furnizorii pe centre de cost;
     Verifica consumul de piese de schimb in sistemul E-service pentru acuratetea intocmirii facturilor catre clienti;
     Pastreaza o stransa legatura cu furnizorii pentru a asigura finalizarea comenzilor din piata in timp util;
     Administreaza baza de date “facturi clienti” si “facturi furnizori”;
     Asigura previziuni si provizioane catre financiar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (58)