Customer Care - Front Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Customer Care - Front Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat (studiile superioare finalizate cu diploma de licenta reprezinta avantaj);
    - Experienta de minimum 1 an in lucrul cu clientii;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU si CRM);
    - Abilitati de comunicare si prezentare;
    - Capacitatea de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
    - Tehnici de prezentare si argumentare;
    - Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
    - Abilitati de lucru in echipa;

    Responsabilitati

    - Identifică solicitările clienților, îi consiliază sau îi orientează în vederea soluționării problemelor pentru care aceștia s-au prezentat;
    - Primește, verifica și înregistrează cererile și reclamațiile clienților.
    - Solicita informații serviciilor conexe și elaborează răspunsuri verbale, telefonice și/sau scrise la solicitările și reclamațiile clienților.
    - Redirectioneaza documentele sau solicitările clienților către alte servicii implicate în soluționarea problemelor acestora.
    - Modifică și actualizează datele de baza clienți casnici și non-casnici în baza solicitărilor clienților sau a corespondenței cu aceștia
    - Identifică, punctual și manual, clienții restanțieri și prelucrează notificări de deconectare/reconectare, asigurând o permanenta legătură cu operatorul de distribuție în acest sens.
    - Asigură consilierea clienților pentru concilierea debitelor, urmărind recuperarea debitelor restante;
    - Emite în sistem ordine de reluare a serviciului de furnizare la solicitarea clientului și în baza dovezii că acesta a achitat debitele restante;
    - Gestionează adresa de e-mail;

    Alte informatii

    Program de lucru: L-V 08:30 - 16:30.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdp

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (612)