Customer Care - Front Office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Customer Care - Front Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.08.2021 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat (studiile superioare finalizate cu diploma de licenta reprezinta avantaj);
- Experienta de minimum 1 an in lucrul cu clientii;
- Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU si CRM);
- Abilitati de comunicare si prezentare;
- Capacitatea de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
- Tehnici de prezentare si argumentare;
- Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Identifică solicitările clienților, îi consiliază sau îi orientează în vederea soluționării problemelor pentru care aceștia s-au prezentat;
- Primește, verifica și înregistrează cererile și reclamațiile clienților.
- Solicita informații serviciilor conexe și elaborează răspunsuri verbale, telefonice și/sau scrise la solicitările și reclamațiile clienților.
- Redirectioneaza documentele sau solicitările clienților către alte servicii implicate în soluționarea problemelor acestora.
- Modifică și actualizează datele de baza clienți casnici și non-casnici în baza solicitărilor clienților sau a corespondenței cu aceștia
- Identifică, punctual și manual, clienții restanțieri și prelucrează notificări de deconectare/reconectare, asigurând o permanenta legătură cu operatorul de distribuție în acest sens.
- Asigură consilierea clienților pentru concilierea debitelor, urmărind recuperarea debitelor restante;
- Emite în sistem ordine de reluare a serviciului de furnizare la solicitarea clientului și în baza dovezii că acesta a achitat debitele restante;
- Gestionează adresa de e-mail;
Program de lucru: L-V 08:30 - 16:30.
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdp
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Care - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (612) |
Raporteaza eroarea la