System Administrator for Google Cloud Platform

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Minimum requirements:
    - 100% fluent in English (minimum C1)
    - European citizenship or a valid full time work permit
    - Previous experience as a Linux system administrator (minimum 2 years)
    - Familiar with web protocols (HTTP, DNS, SSL/TLS, etc)
    - Understanding of networking standards
    - Ability to read and understand logs and stack traces.
    - Ability to research using internal knowledge bases and public facing documentation (StackOverflow, Groups...)

    Responsabilitati

    Your main responsibility will be providing outstanding technical support for our client’s Cloud Platform products and solutions including our client’s Compute Engine and related services.
    You will also be providing technical support to Networking products (such as load balancing, firewall rules, routes, VPN’s..) and Infrastructure products (such as Linux and Windows Servers, scripts, Kubernetes, server configuration..)