Remote Customer Care Representative (Limba Maghiara)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Sameday Courier active.Vezi toate job-urile Remote Customer Care Representative (Limba Maghiara) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Sameday Courier |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.11.2021 |
Remote work: | On-site |
We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.
Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.
Ce ar trebui să ai?
• Să ai cunoștințe foarte bune de Limba Maghiară;
• Să ai energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă;
• Să ai experiență anterioară în relaționarea cu clienții prin intermediul telefonului;
• Să ai abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
• Să ai cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
• Să ai atenție la detalii și capacitatea de a te adapta ușor la situațiile apărute;
• Să ai atitudine pozitivă și eficientă și determinare în a identifica soluțiile potrivite.
Ce ar trebui să faci?
• Să preiei solicitările clienților (destinatari si expeditori din Ungaria);
• Să oferi suport clienților care vin cu solicitări din Ungaria – prin e-mail și telefonic;
• Să păstrezi o atitudine profesională orientată către soluționarea sesizărilor clientului;
• Să identifici corect nevoile clienților și să furnizezi informații complete legate de comenzi / statusul coletelor / serviciile oferite;
• Să transmiți oferte personalizate și să oferi consultanță clienților din Ungaria;
• Să redirecționezi solicitările către departamentele specializate;
• Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.
Cu ce vine job-ul la pachet?
• Un pachet salarial motivant pe bune;
• Traininguri si cursuri de specialitate;
• Abonament pentru servicii medicale;
• Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
• Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Agent cu limba italiană și engleză Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (314) |
Raporteaza eroarea la