Director Marketing

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii superioare (de preferat studii economice);
    Cursuri de pregatire in vanzari, marketing si/sau management prezinta un avantaj;
    Minim 8 ani experienta profesionala in marketing, de preferat intr-o pozitie similara dintr-o companie din FMCG;
    Cunostinte solide despre piata de FMCG, marketing si vanzari;
    Experienta dovedita in gestionarea actiunilor de marketing, conceperea strategiilor si planurilor de actiuni de marketing;
    Experienta in relationarea cu agentii de marketing, media si furnizori de produse si servicii din domeniu;
    Experienta dovedita in gestionarea unuia sau mai multor branduri dar si in lansarea de produse noi;
    Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
    Cunoștințe de Mircosoft Office – nivel avansat;
    Foarte bune abilitati de negociere, comunicare si prezentare;
    Bune abilitati de analiza, sinteza si raportare;
    Foarte bune abilitati numerice si lingvistice;
    Flexibilitate si deschidere catre nou; capacitate decizionala dovedite; capacitate de invatare continua; spirit practic si orientat catre rezultate

    Responsabilitati

    Propune strategia anuală a departamentului de marketing, asigură implementarea și îmbunătățirea constanta a acesteia, urmărește respectarea termenelor stabilite în strategie;
    Monitorizează și gestionează constant implicarea angajaților din subordine și a colaboratorilor implicați în implementarea strategiei de marketing;
    Identifică principalele grupe de clienţi şi audienţă pentru a determina cel mai eficient mod de comunicare cu acestea și propune acțiuni periodice care să atragă grupele de clienți stabilite;
    Analizează constant concurența la nivel național și internațional;
    Propune, implementează și monitorizează planurile de acțiune detaliate care asigură implementarea și reușita strategiei de marketing și deleagă eficient sarcini incluse în planurile de acțiune către personalul din subordine;
    Propune bugete pentru fiecare acțiune din strategia de marketing, le gestionează eficient și le optimizează constant;
    Elaborează instrumente și modalități de monitorizare a eficienței departamentului de marketing și realizează rapoarte periodice despre eficiența departamentului și a personalului din subordine;
    Dezvoltă direcții și acțiuni strategice pentru brandul corporate și pentru sub-brandurile strategice ale companiei și asigură implementarea acestora;
    Identifică oportunități de creare de noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente;
    Evaluează rapoartele de piață și propune acțiuni de marketing;
    Monitorizează și gestionează procesul de dezvoltare al conceptelor de comunicare și al materialelor creative, monitorizează și gestionează implementarea campaniilor de imagine pe toate canalele media stabilite;
    Monitorizează și asigură respectarea elementelor care țin de identitatea şi imaginea companiei, conform manualului de brand, pentru toate materialele produse de departamentele companiei;
    Solicită și participă periodic la întâlniri cu membrii altor departamente din cadrul companiei;
    Formulează eficient politici şi proceduri pentru departamentul de marketing pe care le îmbunătățește de câte ori este nevoie;
    Propune, selectează și coordonează implicarea colaboratorilor în activitățile departamentului de marketing, negociază și eficientizează relațiile cu aceștia;
    Stabileşte, supervizează şi evaluează eficient activităţile personalului din departamentul de marketing, coordonează echipa din subordine și propune constant modalități de evaluare și dezvoltare personală pentru toți membrii echipei;
    Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei, în limitele respectării temeiului legal.