Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii superioare (de preferat studii economice);
    Cursuri de pregatire in vanzari, marketing si/sau management prezinta un avantaj;
    Minim 3-5 ani experienta profesionala in marketing, de preferat intr-o pozitie similara dintr-o companie din FMCG;
    Cunostinte solide despre piata de FMCG, marketing si vanzari;
    Experienta dovedita in gestionarea actiunilor de marketing, conceperea strategiilor si planurilor de actiuni de marketing;
    Experienta in relationarea cu agentii de marketing, media si furnizori de prodse si servicii din domeniu;
    Experienta dovedita in gestionarea unuia sau mai multor branduri dar si in lansarea de produse noi;
    Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
    Cunoștințe de Mircosoft Office – nivel avansat;
    Foarte bune abilitati de negociere, comunicare si prezentare;
    Bune abilitati de analiza, sinteza si raportare;
    Foarte bune abilitati numerice si lingvistice;
    Flexibilitate si deschidere catre nou; capacitate decizionala dovedite; capacitate de invatare continua; spirit practic si orientat catre rezultate.

    Responsabilitati

    – Gestioneaza toate activitatile companiei referitoare la brand-ul alocat si raporteaza superiorilor rezultatele acestora

    – Verifica toate initiativele din companie cu impact asupra brandului astfel incat acestea sa fie in concordanta cu strategia de brand si sa serveasca atingerii obiectivelor de brand

    – Raspunde de atingerea indicatorilor de brand stabiliti la nivel de companie (ex. brand promise, brand vision, pozitionare etc)

    – Administreaza mixul de produse, pozitionarea din punct de vedere pret si investitiile in brand in asa fel incat sa asigure obtinerea cotei de profit si a indicatorilor de performanta stabiliti de top managementul companiei

    – Raspunde de calitatea ambalajelor si produselor de promovare utilizate pentru produsele brandului

    – Analizeaza periodic indicatorii de brand, competitia, consumatorii tinta, tendintele de consum si propune masuri de crestere a profitabilitatii brandului si cresterii indicatorilor de brand

    – Colaboreaza cu celelalte departamente din companie (in special vanzari si achizitii) pentru stabilirea strategiei de comunicare si pentru dezvoltare de produse noi, conceperea descrierilor de produs, a argumentelor de vanzare etc

    – Propune bugetele anuale de brand, planurile de actiuni pentru indeplinirea acestora si raspunde de executia si eficientizarea bugetelor de brand;

    – Elaboreaza proiecte privind derularea fiecarei actiuni de marketing si le propune superiorului ierarhic;

    – Implementeaza si evalueaza actiunile de marketing din planul anual de marketing si aprobate de superiorul ierarhic;

    – Comunica cu agentiile de publicitate si cu prestatori de servicii publicitare, negociaza cu acestia si le supervizeaza activitatea;

    – Raporteaza catre superiorul ierarhic rezultatele fiecarei actiuni de comunicare;

    – Monitorizeaza concurenta (identifica noi competitori, noi produse in piata, actiuni ale concurentei, preturi);

    – Identifica produse noi cu potential de vanzare sau furnizori potentiali (pentru categorie) si propune introducerea de produse in portofoliu catre superiorul ierarhic;

    – Comunica cu clientii in legatura cu orice probleme legate de produs sau brand;

    – Urmareste implementarea solutiilor de optimizare si crestere a marjei aprobate de superiorul ierarhic si evalueaza rezultatele;

    – Intocmeste rapoarte lunare/ ad-hoc de analiza a criteriilor de performanta pe brand si produse le interpreteaza si propune masuri de optimizare superiorului ierarhic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (91)