OFFICE ASSISTANT - PART TIME

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe Romania active.


Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT - PART TIME active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 08.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii?
    • Absolvent/ă de studii superioare sau student/ă;
    • Cunoștințe de limbă engleză – nivel avansat;
    • Cunostinte de limba italiana – nivel mediu (nice to have)
    • Abilități excelente de utilizare a computerului - Office 365;
    • Abilități de gestionare a clienților;
    • Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;
    • Abilități de comunicare, organizare și relaționare;
    • Atitudine proactivă

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    • Vei oferi suport administrativ in cadrul punctului nostru de lucru din Cluj Napoca;
    • Vei gestiona activitățile administrative și de protocol (asigurarea stocului de produse de protocol, birotică, menținerea relației cu furnizorii și cu firma de mentenanță);
    • Vei arhiva electronic și vei transmite prin curier documente in original;
    • Vei avea deplasări la diverse instituții (ANAF, banca, ONCR), dacă este cazul;
    • Vei sorta și expedia corespondența către departamentele/instituțiile vizate;
    • Vei menține relația cu clienții noștri;
    • Vei prelua apelurile telefonice și email-urile și le vei redirecționa către departamentele vizate;
    • Vei clasa dosare, vei opera în diverse registre de evidență si vei furniza informații clienților despre activitatea și programul companiei

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?
    • Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de limbi străine (spaniolă/engleză/franceză);
    • Îți oferim un buget lunar de beneficii, pe care îl poți utiliza cum alegi tu (tichete de masă, pensii private, vacanțe etc.);
    • Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară, dimineața cafeaua și ceaiul sunt din partea casei;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    1800 - 2000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (42)