Back office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Back office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    -studii superioare fie în curs
    -cunoștințe MS office
    -organizare și implicare
    -cunoștințe de limbă engleză

    Responsabilitati

    Responsabilitățile principale vor fi coordonarea proceselor administrative din departamentul de vanzari si asigurarea bunei organizarări a documentelor (arhivarea in sistemele cu care lucram, verificarea informațiilor,asigurarea transmiterii
    documentelor prin posta, fax, e-mail. - actualizarea bazei de date documente)

    Alte informatii

    Program de lucru: 9-18, L-V
    Se lucrează de la sediu
    Salariu fix+240 lei meal vouchers+abonament medical


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (176)