Back office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Back office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.08.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
-studii superioare fie în curs
-cunoștințe MS office
-organizare și implicare
-cunoștințe de limbă engleză
Responsabilitățile principale vor fi coordonarea proceselor administrative din departamentul de vanzari si asigurarea bunei organizarări a documentelor (arhivarea in sistemele cu care lucram, verificarea informațiilor,asigurarea transmiterii
documentelor prin posta, fax, e-mail. - actualizarea bazei de date documente)
Program de lucru: 9-18, L-V
Se lucrează de la sediu
Salariu fix+240 lei meal vouchers+abonament medical
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Back Office Representative with French Hybrid | |
Back office cu limba Germana (nivel B1 minim) - Junior Aplica fara CV | |
Product & Backoffice Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (179) |
Raporteaza eroarea la