AGENT SERVICII CLIENT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile AGENT SERVICII CLIENT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Apa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti, pe o perioadă de 25 de ani, începând cu anul 2000.

    Cerinte

    Studii: superioare

    Responsabilitati

    Implicarea în realizarea studiilor de satisfacție clienți/consumatori,
    Identificarea punctelor forte și a aspectelor care pot fi îmbunătățite pentru fiecare segment de clienți creșterea nivelului de performanță a serviciilor oferite de companie.
    Extrage, prelucrează ¿i analizează baza de date clienți pentru identificarea punctelor forte a aspectelor care pot fi îmbunătățite pentru fiecare segment de clienți;
    Elaborează textele utilizate în fluxurile studiilor pe care le organizeaza împreuna cu managementul superior;
    Realizeaza studii de satisfacție a clienților/consumatorilor cu privire la serviciile oferite, astfel:


    Elaborează chestionare de satisfacție clienți;
    Stabilește mărimea eșantionului împreuna cu managementul superior;
    Stabilește pașii de eșantionare împreuna cu managementul superior;
    Aplică chestionare de satisfacție clienți;
    Înregistrează răspunsurile la chestionarele primite în baza specifica de date;
    Răspunde de corectitudinea informațiilor introduse în bazele de date, analizate și furnizate;
    Actualizează baza de gestiune clienți dacă identifica neconcordanțe;
    Consemnează participarea clienților la studiile de opinie în baza de gestiune clienți;
    Analizează rezultatele obținute în urma aplicării chestionarelor;
    Identifica puncte forte si puncte critice;
    Compara rezultatele obtinute cu cele din perioadele anterioare;
    Propune măsuri de îmbunătățire satisfacție clienți;
    Redactează raport cu concluziile studiului/cercetării
    Semnalează superiorul ierarhic orice neregulă sesizată în derularea unui proiect;
    Propune îmbunătățiri ale fluxurilor procesului de evaluare satisfacție clienți.

    Alte informatii

    Confidențialitatea aplicației tale și protecția datelor personale sunt importante atât pentru tine cât și pentru Apa Nova Bucuresti. Înainte de a aplica pentru un post în Apa Nova, consultă Nota de informare privind prelucrarea datelor candidatilor, disponibila pe site-ul Apa Nova Bucuresti, sectiunea Cariere.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>