AGENT SERVICII CLIENT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile AGENT SERVICII CLIENT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.09.2021 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Studii: superioare
Responsabilitati
Implicarea în realizarea studiilor de satisfacție clienți/consumatori,
Identificarea punctelor forte și a aspectelor care pot fi îmbunătățite pentru fiecare segment de clienți creșterea nivelului de performanță a serviciilor oferite de companie.
Extrage, prelucrează ¿i analizează baza de date clienți pentru identificarea punctelor forte a aspectelor care pot fi îmbunătățite pentru fiecare segment de clienți;
Elaborează textele utilizate în fluxurile studiilor pe care le organizeaza împreuna cu managementul superior;
Realizeaza studii de satisfacție a clienților/consumatorilor cu privire la serviciile oferite, astfel:
Elaborează chestionare de satisfacție clienți;
Stabilește mărimea eșantionului împreuna cu managementul superior;
Stabilește pașii de eșantionare împreuna cu managementul superior;
Aplică chestionare de satisfacție clienți;
Înregistrează răspunsurile la chestionarele primite în baza specifica de date;
Răspunde de corectitudinea informațiilor introduse în bazele de date, analizate și furnizate;
Actualizează baza de gestiune clienți dacă identifica neconcordanțe;
Consemnează participarea clienților la studiile de opinie în baza de gestiune clienți;
Analizează rezultatele obținute în urma aplicării chestionarelor;
Identifica puncte forte si puncte critice;
Compara rezultatele obtinute cu cele din perioadele anterioare;
Propune măsuri de îmbunătățire satisfacție clienți;
Redactează raport cu concluziile studiului/cercetării
Semnalează superiorul ierarhic orice neregulă sesizată în derularea unui proiect;
Propune îmbunătățiri ale fluxurilor procesului de evaluare satisfacție clienți.
Confidențialitatea aplicației tale și protecția datelor personale sunt importante atât pentru tine cât și pentru Apa Nova Bucuresti. Înainte de a aplica pentru un post în Apa Nova, consultă Nota de informare privind prelucrarea datelor candidatilor, disponibila pe site-ul Apa Nova Bucuresti, sectiunea Cariere.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza BUCURESTI, | |
Agent Achizitie Clienti BUCURESTI, | |
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (206) |
Raporteaza eroarea la