Manager clienti importanti - Maramures si Bistrita Nasaud

Angajator: CEZ Romania Grup
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Bistrita
  • Nasaud
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 23.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Despre Grupul CEZ în România

    Grupul CEZ în România este reprezentat prin 8 companii – Distribuție Energie Oltenia, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development şi TMK Hydroenergy Power.

    Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie a energiei electrice Electrica Oltenia SA.

    Cerinte

     Studii superioare;
     Cunoștințe utilizare aplicație informatică SAP constituie un avantaj;
     Cunoașterea aplicațiilor de tip CRM constituie un avantaj;
     Experiență în domeniul relații cu clienții;
     Cunoștințe tehnice și economice din domeniul energetic și din legislația asociată;
     Cunoștințe foarte bune de operare în MS Office;
     Abilități de comunicare;
     Bune calități de planificare și organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
     Spirit întreprinzător, inițiativă, caracter dinamic, cooperant;
     Capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru în situații limită;
     Permis de conducere cat.B;
     Limba maghiară constituie un avantaj.

    Responsabilitati

     Atragerea clienților potențiali ținta, de la competiție, dintr-un anumit teritoriu/sector;
     Construiește, dezvoltă și menține relațiile cu clienții din portofoliu;
     Contactează, vizitează, ofertează, negociază și încheie contracte de vânzare energie electrică și gaze naturale la clienții potențiali și din portofoliu, respectând limitele de competență primite și asigurarea derulării contractelor de vânzare a energiei electrice și gaze naturale;
     Responsabil pentru îndeplinirea tuturor obiectivelor individuale de vânzări ;
     Colectează, filtrează și transmite informațiile din piață privind competiția ;
     Monitorizează permanent clienții din portofoliu pentru:
    - Evoluția comportamentului de consum a clienților din portofoliu (curba de sarcină);
    - Evaluarea corectă a prognozei de energie electrică (colectează prognozele oficiale ale clienților, informații relevante ce influențează consumul) ;
     Obțin previziunile de energie ale clienților mari pt anul urmator;
     Propune măsuri pentru reducerea diferențelor dintre prognoză și consumul clienților.
     Contactează potențiali clienți eligibili, promovează produsele și serviciile (ofertarea inițială), solicitând informații relevante despre client ( consum, ofertă existentă, etc),
     Execută verificarea bonității, face oferta standard, negocierea și semnarea contractului de către client, iar în caz de respingere client informează Direcția Servicii Suport și managerul său de vânzări .
     Menține constant contactul cu clientul ( mail, telefon, vizite) pe baza calendarului stabilit inițial;
     Conduce negocierile cu clienţii din portofoliu, face propuneri pentru cele mai potrivite produse ținand cont de specificul acestuia și de alte condiţii ;
     Negociază condiții noi contractuale, agreate cu Directorul de Departament;
     Semnează contracte de furnizare energie electrică la clienți, pentru o perioadă contractuală, cantitate (MWh/contract), valoare contract - fără tarife reglementate, conform matricei de semnături aprobate și cu respectarea matricei de prețuri aprobate;
     Introduce datele noilor clienți în sistemul informatic pe baza contractelor încheiate;
     Lansează cererea de facturare ( manual/ automat) imediat dupa completarea tuturor datelor necesare: index, aviz de primire, recuperarea energiei, contul clientului (privind fraudele/ clienți non CEZ V);
     Încurajează continuu clientul să respecte termenele de plată;
     Analizează periodic activitatea de încasare a contravalorii energiei electrice livrate clienților din portofoliu