Content Manager - Comunicare Interna (f/m

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Content Manager - Comunicare Interna (f/m active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.08.2021
    Remote work: On-site


    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!
    Rolul tău:
    • Vei crea și implementa la nivel național strategii de conținut editorial pentru canalul intern de comunicare We are Lidl;
    • Vei gestiona și modera comunitatea We Are Lidl;
    • Vei căuta activ conținut în organizație și vei genera teme și idei pentru canalele de comunicare internă;
    • Vei crea și implementa strategii de conținut editorial pentru Comunicarea Corporativă și CSR a Lidl România;
    • Vei susține și promova activitatea și proiectele departamentului de Comunicare Corporativă și CSR intern.
    Oferta noastră:
    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus și o zi cadou cu ocazia zilei tale de naștere.

    • Ai studii superioare absolvite într-un domeniu relevant – Facultatea de Jurnalism sau Comunicare și PR;
    • Ai 3 ani experiență profesională anterioară într-un rol similar; experiența în comunicare internă într-o organizație mare reprezintă avantaj;
    • Ai experiență în copywriting; cunoașterea Social Studio reprezintă avantaj; stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    • Ai gândire strategică, ești adaptabil/ă, problem solver și poți lua independent decizii;
    • Socializarea îți vine mănușă, iar empatia te definește;
    • Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (111)