Administrative Officer

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?
    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta.

     

    Noi apreciem oamenii care:


    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.


    Te potrivesti cu noi daca:


    Ai o atitudine orientata spre gasirea de solutii creative;
    Manifesti spirit de echipa & colaborare si iti plac provocarile;
    Esti o persoana empatica, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou;
    Ai o capacitate ridicata de organizare si atentie la detalii;
    Stapanesti limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    In pozitia de Administrative Officer in REGINA MARIA vei:

     


    Urmari si gestiona procesele administrative din cadrul Academiei Europene pentru Asistenti Medicali, din punct de vedere al implementarii, asigurandu-te de buna lor functionare;
    Gestiona corect dosarele studentilor;
    Organiza documentele si platile fundatiei, in relatia cu studentii si furnizorii, sub coordonarea managerului tau direct si in colaborarea cu colegii de la contabilitate si/sau achizitii;
    Coordona activitatea personalului auxiliar care deserveste campusul (curatenie, mentenanta), atat pe cel intern cat si pe cel externalizat;
    Pregati o varietate de documente necesare bunei desfasurari a activitatii din cadrul Academiei – materiale didactice, rapoarte si prezentari, precum si alte documente administrative;
    Asigura suport si vei participa la organizarea si derularea de evenimente si actiuni in scopul cresterii notorietatii si imaginii Academiei Europene pentru Asistenti Medicali.